poniedziałek, 25 września 2017

DZIEŃ 3004

video
ZNALAZŁAM DZISIAJ FRAGMENT KONCERTU AL BANO I ROMINY POWER,W KTÓRYM AL BANO SIĘ DO MNIE ZWRACA. TEN FILMIK BYŁ DŁUGI, BO TRWAŁ PRAWIE PÓŁ GODZINY, WIĘC ABY MÓC GO TUTAJ UMIEŚCIĆ OBCIĘŁAM GO DO JEDNEJ PIOSENKI - "SHARAZAN" - I PRZEKONWERTOWAŁAM NA FORMAT 3GP, CO NIESTETY, ODBIŁO SIĘ NA JAKOŚCI, ALE JAK TO MÓWIĄ "LEPSZY RYDZ NIŻ NIC".

 POZA TYM MAM DZIŚ KIEPSKI NASTRÓJ A KONKRETNIE JESTEM ZDENERWOWANA WSZYSTKO PRZEZ TO, ŻE, JAK WIECIE, DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z NACZELNYM PORTALI, W KTÓRYCH JESTEM ADMINISTRATOREM UŻYWAM GADU - GADU, CHOĆ UWAŻAM TEN KOMUNIKATOR ZA PRZESTARZAŁY I NAJSŁABSZY POD KAŻDYM WZGLĘDEM Z TYCH, KTÓRE SĄ W SIECI DOSTĘPNE, NIE O TO JEDNAK CHODZI, CHODZI O TO, JAKI TYP LUDZI TERAZ Z TEGO KORZYSTA - SAMI EROTOMANI, KTÓRZY NIE POTRAFIĄ POPROWADZIĆ NORMALNEGO DIALOGU. NIE ZADAJĄ PODSTAWOWEGO PYTAŃ TYPU: "JAK MASZ NA IMIĘ?" CZY COŚ W TYM STYLU TYLKO OD RAZU "CHCESZ SIĘ SPOTKAĆ?".

DZISIAJ MIAŁAM TAKĄ ILOŚĆ TAKICH ROZMÓWCÓW I TEGO TYPU PYTAŃ, ŻE KIEDY TYLKO POMYŚLĘ O TYM, ŻE MUSZĘ JUTRO TEŻ SIĘ TAM ZALOGOWAĆ, TO NIEDOBRZE MI SIĘ ROBI. BOJE SIĘ, ŻE FAKT IŻ PRZYCIĄGA TEGO TYPU LUDZI MOŻE ZNACZYĆ, IŻ SAMA TAKA JESTEM...

Brak komentarzy: