czwartek, 21 września 2017

DZIEŃ 3000

video
NATRAFIŁAM OSTATNIO NA YOUTUBE NA CZTEROODCINKOWY SERIAL "OGNIEM I MIECZEM", WIĘC OD RAZU ZACZĘŁAM GO OGLĄDAĆ, BO PRZYPOMNIAŁO MI SIĘ JAK KIEDYŚ ROBILIŚMY TO Z DZIADKIEM, KTÓRY BYŁ WIELKIM FANEM SIENKIEWICZOWSKIEJ TRYLOGII. SERIAL TEN NIE BARDZO RÓŻNI SIĘ OD FILMU PEŁNOMETRAŻOWEGO, JEST TO RACZEJ TAKA JEGO POSZERZONA, O KILKA SCEN, WERSJA. JEŚLI KTOŚ JEST ROMANTYKIEM I DO TEGO LUBI NASZĄ RODZIMĄ FILMOWĄ KLASYKĘ, TO SERDECZNIE POLECAM TEN SERIAL. JEDNAK ZANIM ZDECYDUJECIE SIĘ GO OBEJRZEĆ, OBEJRZYJCIE KRÓTKI FILMIK, KTÓRY ZMONTOWAŁAM SPECJALNIE NA POTRZEBY TEGO POSTA Z MOICH ULUBIONYCH SCEN. CHCIAŁAM WAM TEŻ POWIEDZIEĆ, ŻE PO OBEJRZENIU PIERWSZEGO ODCINKA, A SZCZEGÓLNIE TEJ SCENY, W KTÓREJ HELENA TAŃCZY ZE SKRZETUSKIM, ZATĘSKNIŁAM ZA DŁUGIMI WŁOSAMI I JUŻ NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ, KIEDY BĘDĘ MOGŁA UCZESAĆ SOBIE WARKOCZ. JAKO NASTOLATKA LUBIŁAM CZESAĆ SOBIE DWA WARKOCZE DO TYŁU, ALE TERAZ ZE WZGLĘDU NA WIEK JUŻ MI SIĘ TAK CZESAĆ NIE WYPADA.

4 komentarze:

cynia pisze...

Ze względu na wiek już tak Ci się czesać nie wypada???

kamila kościelniak pisze...

No tak, to raczej fryzura dla nastolatek dobra

cynia pisze...

Hm, ok. Ja tam uważam, że każdy się czesze jak chce. Pozdrawiam :).

kamila kościelniak pisze...

Rozumiem :)