niedziela, 3 września 2017

DZIEŃ 2982

JUTRO ROZPOCZĘCIE NOWEGO ROKU SZKOLNEGO W ZWIĄZKU Z CZYM PRZYGOTOWAŁAM DZISIAJ DWIE GRAFIKI - JEDNĄ Z MYŚLĄ O FACEBOOKU PLPORTALU A DRUGĄ Z MYŚLĄ O MOIM BLOGU I FANPAGE'U. NA BLOGU POSTANOWIŁAM OPUBLIKOWAĆ JĄ TERAZ PONIEWAŻ POSTY PISZĘ Z REGUŁY O 23:00 A SZKOŁA ZACZYNA SIĘ Z REGUŁY O 8 LUB 9 RANO. NA FANPAGE'U NATOMIAST SKORZYSTAŁAM Z OPCJI POSTA PLANOWANEGO I ZAPLANOWAŁAM GO NA 8. Z REGUŁY GRAFIKI, KTÓRE ROBIĘ MI SIĘ NIE PODOBAJĄ, BO ZAWSZE ZNAJDUJĘ W NICH COŚ CO MOŻNA BY POPRAWIĆ, ALE TA WYJĄTKOWO MI SIĘ PODOBA. :)
ZROBIŁAM TEŻ KOLAŻ ZE ZDJĘĆ, KTÓRE WCZORAJ DOSTAŁAM OD KAMILA NA WHATSAPP, JEST TO PLAŻA W HOLANDII, NA KTÓREJ KAMIL WCZORAJ BYŁ. ROZMAWIALIŚMY TEŻ O GÓRACH, BO JA ZDECYDOWANIE DUŻO BARDZIEJ WOLĘ GÓRY NIŻ MORZE. PO TEJ KILKUTYGODNIOWEJ PRZERWIE W KONTAKCIE, KTÓRĄ SPOWODOWAŁA AWARIA JEGO TELEFONU NIE MOGLIŚMY SIĘ Z SOBĄ NAGADAĆ...
POZA TYM SKOŃCZYŁAM DZIŚ CZYTAĆ "DIABLĘTA Z HALLSTEAD HALL - ZALOTY GABRIELA" I JUTRO ZACZYNAM KOLEJNĄ PT. "POLOWANIE NA MĘŻA". GŁÓWNĄ BOHATERKĄ TEJ POWIEŚCI JEST LADY CELIA - NAJMŁODSZA Z RODZEŃSTWA SHARPE, CELIA JEST TEŻ NAJBARDZIEJ PRZECIWNA TEMU, BY SPEŁNIĆ WOLĘ BABKI I WYJŚĆ ZA MĄŻ. 

NIESTETY, CZAS PŁYNIE NIEUBŁAGANIE I DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁY TYLKO DWA MIESIĄCE, JEŚLI W TYM CZASIE CELIA NIE WYJDZIE ZA MĄŻ CAŁE RODZEŃSTWO NIE ODZIEDZICZY MAJĄTKU PO ŚMIERCI PANI PLUMTREE. DZIEWCZYNA BARDZO DOBRZE ZDAJE SOBIE Z TEGO SPRAWĘ I POSTANAWIA ZAPROSIĆ NA URODZINOWE PRZYJĘCIE BRATA TRZECH KAWALERÓW, KTÓRZY MOGLIBY BYĆ KANDYDATAMI DO JEJ RĘKI.

W TYM SAMYM CZASIE ZATRUDNIA TEŻ ZAPRZYJAŹNIONEGO DETEKTYWA - JACKSONA PINTERA Z BOW STREET - ABY SPRAWDZIŁ PRZESZŁOŚĆ TYCHŻE MĘŻCZYZN. MAJĄC WSPÓLNE SPRAWY PINTER I CELIA SPĘDZAJĄ ZE SOBĄ DUŻO CZASU, WSKUTEK CZEGO SIĘ W SOBIE ZAKOCHUJĄ.
I KOLEJNY GIFEK. :)

2 komentarze:

Alutka pisze...

Jak Ci się podobał Lublin? W niedzielę byłam, akurat na Starym Mieście. LIczyłam trochę na przypadkowe spotkanie. Nie udało się, niestety.

kamila kościelniak pisze...

W niedzielę wracałam do domu.