sobota, 19 sierpnia 2017

DZIEŃ 2967

OD CZASU KIEDY POSTANOWIŁAM TROCHĘ BARDZIEJ PRZYŁOŻYĆ SIĘ DO PROMOCJI MOJEGO BLOGA, DOŁĄCZYŁAM DO KILKUNASTU GRUP NA FACEBOOKU, KTÓRE TEMATYCZNIE SĄ ZWIĄZANE Z BLOGOWANIEM, KSIĄŻKAMI, MUZYKĄ I FILMAMI CZYLI TYM WSZYSTKIM, CO MNIE NAJBARDZIEJ INTERESUJE I TYM SAMYM JEST RÓWNIEŻ CZĘŚCIĄ TEGO BLOGA. 

DZIĘKI CZŁONKOSTWU W JEDNEJ Z GRUP ZWIĄZANYCH Z BLOGOWANIEM DOSTAŁAM PROPOZYCJĘ OPUBLIKOWANIA NA SWOIM BLOGU POSTA O PEWNEJ AKCJI SPOŁECZNEJ, KTÓRA JEST SKIEROWANA DO UCZNIÓW, W ZAMIAN ZA TO ZAPROPONOWANO MI POLECANIE MOJEGO BLOGA. ZGODZIŁAM SIĘ, CHOĆ NIE ZE WZGLĘDU NA PROMOCJĘ BLOGA TYLKO DLATEGO, ŻE DZIĘKI MOJEMU BLOGOWI MOGĘ JAKOŚ KOMUŚ POMÓC I WESPRZEĆ DOBRĄ INICJATYWĘ.

TERAZ CZEKAM AŻ PAN MATEUSZ PRZEŚLE MI LOGO TEJ AKCJI I JAKIEŚ SZCZEGÓŁY, ABYM MOGŁA WAM JĄ BLIŻEJ PRZYBLIŻYĆ.
A OTO GIF NA DZIŚ. :)

Brak komentarzy: