poniedziałek, 7 sierpnia 2017

DZIEŃ 2955

ODBYŁAM DZIŚ CHYBA JEDNĄ Z NAJDZIWNIEJSZYCH ROZMÓW W SWOIM ŻYCIU. NAPISAŁA DO MNIE NA GADU - GADU DZIEWCZYNA O IMIENIU OLA I PO JAKICHŚ DZIESIĘCIU CZY 15 MINUTACH ROZMOWY A RACZEJ JEJ BANALNYCH PYTAŃ I MOICH ZDAWKOWYCH PYTAŃ ZACZĘŁA OPOWIADAĆ MI O SWOIM CHŁOPAKU - TOMKU, KTÓRY PRACUJE ZA GRANICĄ I DZIECIACH, KTÓRE OGRANICZAJĄ JĄ TOWARZYSKO. 

NIE BYŁOBY W TEJ ROZMOWIE NIC DZIWNEGO, GDYBY NIE FAKT, ŻE ZARAZ PO TYM ZACZĘŁA MI MÓWIĆ, ŻE CHCIAŁABY ZOBACZYĆ JAK TO JEST BYĆ Z KOBIETĄ I PO PROSTU ZŁOŻYŁA MI PROPOZYCJE BLIŻSZEJ ZNAJOMOŚCI. OCZYWIŚCIE OD RAZU POWIEDZIAŁAM, ŻE JESTEM HETERO I INTERESUJĄ MNIE TYLKO MĘŻCZYŹNI I MIMO ŻE NIE MAM NIC PRZECIWKO OSOBOM O INNEJ ORIENTACJI TO POSTANOWIŁAM NIE DAWAĆ JEJ  ŻADNYCH NADZIEI. ONA ZADAWAŁA MI JESZCZE JAKIEŚ PYTANIA TYPU CZY ZASTANAWIAŁAM SIĘ JAK TO JEST Z KOBIETĄ? NA CO ZUPEŁNIE SZCZERZE JEJ ODPOWIEDZIAŁAM, ŻE NIE BO GDY BYŁAM ZAKOCHANA W PEWNYM OKRESIE TEJ MIŁOŚCI KOCHAŁAM TEGO MĘŻCZYZNĘ TAK MOCNO, ŻE DLA MNIE WSZYSCY INNI FACECI MOGLI NIE ISTNIEĆ A CO DOPIERO MÓWIĆ O MIŁOŚCI DO KOBIET. A POTEM, GDY PRZESTAŁAM TEGO MĘŻCZYZNĘ KOCHAĆ DOSZŁAM DO WNIOSKU, ŻE NIE CHCĘ JUŻ SIĘ ZAKOCHIWAĆ I TAK JEST DO DZISIAJ. 

PO TEJ ROZMOWIE DOSZŁAM DO WNIOSKU, ŻE ŻAL MI TEGO CHŁOPAKA, BO ON PEWNIE PRÓBUJE ZAROBIĆ ZA GRANICĄ JAKĄŚ KASĘ, ABY IM SIĘ LEPIEJ ŻYŁO A ONA TUTAJ SOBIE URZĄDZA SEKSUALNE EKSPERYMENTY, ALE TO NIE MOJA SPRAWA. JA NIE ZWIĄZAŁABYM SIĘ Z OSOBĄ BISEKSUALNĄ...

POZA TYM WCZORAJ USTALIŁAM Z ADAMEM, ŻE CZAS W NASZEJ GRUPIE POŚWIĘCONEJ AL BANO I ROMINIE ZORGANIZOWAĆ ZABAWĘ Z ODLICZANIEM DNI DO KONCERTU. TYM RAZEM TO JA JESTEM ORGANIZATORKĄ, ŻEBY ADAM CHOĆ RAZ MIAŁ SZANSĘ NA NAGRODĘ, KTÓRA JEST PRZEWIDZIANA DLA NAJBARDZIEJ AKTYWNEGO UCZESTNIKA.
A OTO MOJE DZIEŁO, KTÓRE NA CHWILĘ OBECNĄ MA NA FACEBOOKU PONAD 1700 WYŚWIETLEŃ. :)

Brak komentarzy: