czwartek, 3 sierpnia 2017

DZIEŃ 2951

NATRAFIŁAM OSTATNIO NA SERWIS PROMUJ BLOGA (WWW.PROMUJBLOGA.PL), ZAJRZAŁAM TAM I DOSZŁAM DO WNIOSKU, ŻE WARTO TAM ZACZĄĆ SIĘ PROMOWAĆ, ZWŁASZCZA, ŻE JEST TO CAŁKIEM NOWY SERWIS I DOPIERO GROMADZI UŻYTKOWNIKÓW. TAK WIĘC ZAREJESTROWAŁAM SIĘ TAM I ZAŁOŻYŁAM KONTO. MAM RÓWNIEŻ NADZIEJĘ NA REALIZACJĘ PROGRAMU PARTNERSKIEGO, PONIEWAŻ WIDZĘ, ŻE LUDZIE, KTÓRZY ZAŁOŻYLI TEN SERWIS I TERAZ GO ROZKRĘCAJĄ LUBIĄ TO, CO ROBIĄ. POZA TYM PO ZAPOZNANIU SIĘ Z ICH STRONĄ NA FACEBOOKU I KONTEM NA INSTAGRAMIE ODNIOSŁAM WRAŻENIE, ŻE KAŻDY BLOGGER I JEGO BLOG JEST W JAKIŚ SPOSÓB PRZEZ NICH DOCENIANY. WYDAJE MI SIĘ TEŻ, ŻE NA BIEŻĄCO BĘDĘ ŚLEDZIĆ ICH PROFIL NA FACEBOOKU, PONIEWAŻ JEST BARDZO FAJNE PROWADZONY (PROMUJ BLOGA NA FACEBOOKU). 

NIE CHCIAŁABYM TUTAJ ZA BARDZO UPRAWIAĆ REKLAMY, ALE JESTEM ZWOLENNIKIEM TAKICH SERWISÓW JAK:

1. PROMUJ BLOGA (WWW.PROMUJBLOGA.PL)
2.SPIS BLOG (WWW.SPIS-BLOG.PL)
3. ZBLOGOWANI (WWW.ZBLOGOWANI.PL), 

DLATEGO TEŻ WSZYSTKIM POCZĄTKUJĄCYM BLOGEROM LUB TYM, KTÓRZY DO TEJ PORY NIE ZWRACALI UWAGI NA PROMOWANIE SWOJEJ WITRYNY A TERAZ CHCIELIBY TO ZMIENIĆ POLECAM TE SERWISY.

Brak komentarzy: