czwartek, 27 lipca 2017

DZIEŃ 2944

JAKIEŚ TRZY LATA TEMU ZUPEŁNIE PRZEZ PRZYPADEK POZNAŁAM MAĆKA, KTÓRY JEST MUZYKIEM. NAPISAŁ DO MNIE NA FACEBOOKU, BO POMYLIŁ MNIE Z DZIEWCZYNĄ O IMIENIU KAMILA, KTÓRĄ PODOBNO POZNAŁ DZIEŃ WCZEŚNIEJ NA JAKIMŚ FESTIWALU. POGADALIŚMY WTEDY CHWILĘ I DOSZLIŚMY DO WNIOSKU, ŻE NIE MA SENSU USUWAĆ SIĘ Z GRONA ZNAJOMYCH NA FACEBOOKU.

DZIŚ MACIEK PRZYSŁAŁ MI ZAPROSZENIE DO POLUBIENIA STRONY JEGO ZESPOŁU - ROYAL ACOUSTIC (WWW.FACEBOOK.COM/ROYAL-ACOUSTIC) - OCZYWIŚCIE WESZŁAM, ROZEJRZAŁAM SIĘ I POLUBIŁAM A TAK PRZY OKAZJI ZNALAZŁAM KILKA RZECZY, KTÓRE MOŻNA POPRAWIĆ O CZYM OD RAZU POWIEDZIAŁAM MAĆKOWI. ON NATOMIAST DAŁ MI NAMIARY NA SWOJEGO MENAGERA - JURKA - KTÓREMU PRZEKAZAŁAM SWOJE SPOSTRZEŻENIA. 

PO KRÓTKIEJ ROZMOWIE PRZESZLIŚMY Z JURKIEM NA "TY" I JUREK POPROSIŁ ŻEBYM PRZESŁAŁA MU NA MAILA SWOJE CV, "BO CHCIAŁBY MNIE LEPIEJ POZNAĆ". KTO WIE MOŻE BĘDZIE Z TEGO JAKAŚ WSPÓŁPRACA?

Brak komentarzy: