sobota, 22 lipca 2017

DZIEŃ 2939

BYŁAM DZISIAJ NA SPOTKANIU Z PANIĄ MARTĄ, DLA KTÓREJ MIAŁAM PRACOWAĆ W FIRMIE DIETA LIGHT. PO TEJ ROZMOWIE JEDNAK WYDAJE MI SIĘ, ŻE NIE JESTEM W STANIE SPROSTAĆ WYMAGANIOM PANI MARTY, PONIEWAŻ NIE MAM DOŚWIADCZENIA W PROWADZENIU KAMPANII REKLAMOWYCH, MAM TYLKO WIEDZĘ TEORETYCZNĄ. 

DOWIEDZIAŁAM SIĘ JEDNAK, ŻE BEATKA, KTÓRA JEST ORGANIZATORKĄ AKCJI Z WŁOSAMI POSTANOWIŁA ZAŁOŻYĆ FUNDACJĘ - CZĘSTOCHOWSKIE ANIOŁY - I POSZUKUJE LUDZI CHĘTNYCH DO WSPÓŁPRACY. GDY TYLKO SIĘ O TYM DOWIEDZIAŁAM, NAPISAŁAM DO NIEJ NA FACEBOOKU, BY ZAPYTAĆ CZY BYM SIĘ W TEJ FUNDACJI MOGŁA PRZYDAĆ. Z POSTU WYNIKAŁO, ŻE POSZUKIWANI SĄ RACZEJ LUDZIE SPRAWNI FIZYCZNIE, ALE BEATA ODPISAŁA, ŻE DLA KAŻDEJ PARY RĄK ZNAJDZIE SIĘ COŚ DO ROBOTY...

POZA TYM OD DWÓCH DNI MAM JAKIŚ PROBLEM Z FILMIKAMI NA BLOGU - NIE WYŚWIETLAJĄ SIĘ. PRZYSZŁY MI DO GŁOWY, ŻE TO Z POWODU PLIKÓW COOKIE LUB NIEAKTUALNEJ WERSJI WTYCZKI ADOBE FLASH, ALE OCZYSZCZENIE PRZEGLĄDARKI I AKTUALIZACJA WTYCZEK NIC NIE ZMIENIŁA. MAŁO TEGO, GDY WESZŁAM NA BLOG PRZEZ NOTEBOOK ADAMA, KTÓREGO, NA SZCZĘŚCIE, JESZCZE NIE ZDĄŻYŁAM ODDAĆ I OKAZAŁO SIĘ, ŻE SYTUACJA WYGLĄDA TAK SAMO CZYLI WINA LEŻY PO STRONIE BLOGGERA A KONKRETNIE GOOGLE. W CZASIE MOJEJ KILKULETNIEJ "KARIERY" NA TEJ PLATFORMIE BLOGOWEJ TAKA SYTUACJA JUŻ MIAŁA MIEJSCE I PRZYCZYNĄ BYŁA ZMIANA WYGLĄDU WYŚWIETLACZA FILMÓW, MOŻE TYM RAZEM CHODZI O TO SAMO?

Brak komentarzy: