środa, 12 lipca 2017

DZIEŃ 2929

WCZORAJ BARDZO PÓŹNYM WIECZOREM NATRAFIŁAM W GOOGLE NA DWA ZDJĘCIA, KTÓRE ZOSTAŁY ZROBIONE PRAWIE CZTERY LATA TEMU PODCZAS KONCERTU, KTÓRY ODBYŁ SIĘ W POBLIŻU MOJEJ MIEJSCOWOŚCI Z OKAZJI JAKIEJŚ WYSTAWY ZWIĄZANEJ Z ANIOŁAMI. 

CHCIAŁABYM MIEĆ TEN KONCERT, DLATEGO POSTANOWIŁAM ROZPUŚCIĆ SWOJE WICI I DOWIEDZIEĆ SIĘ CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZDOBYCIA JAKICHŚ NAGRAŃ Z TEGO KONCERTU. JA NIE LUBIĘ Z NICZYM ZWLEKAĆ I JESTEM IMPULSYWNA, WIĘC JUŻ DZIŚ ROZESŁAŁAM KILKA MAILI W TEJ SPRAWIE, NA RAZIE JEDNAK BEZ WIĘKSZEGO EFEKTU. 

ZDARZYŁO MI SIĘ JEDNAK JUŻ KIEDYŚ SZUKAĆ PEWNEGO NAGRANIA PRZEZ PRAWIE DZIESIĘĆ LAT I MIMO, ŻE DLA WIĘKSZOŚCI LUDZI NIE BYŁOBY TO WARTE AŻ TAKIEGO ZACHODU NIGDY SIĘ NIE PODDAŁAM I W KOŃCU JE ZDOBYŁAM. KTO WIE MOŻE TYM RAZEM BĘDZIE TAK SAMO?

Brak komentarzy: