wtorek, 11 lipca 2017

DZIEŃ 2928

BYŁAM DZIŚ NA TAKIM SPOTKANIU, SZKOLENIU - "ROZWIŃ SWÓJ START UP", BYŁO TO SPOTKANIE ZWIĄZANE Z KURSEM "INTERNETOWE REWOLUCJE", KTÓRY WE WRZEŚNIU UDAŁO MI SIĘ SKOŃCZYĆ. BARDZO MI SIĘ TO SPOTKANIE PODOBAŁO I NAWET ZANOTOWAŁAM SOBIE DWIE RZECZY, KTÓRE MOGĄ MI SIĘ PRZYDAĆ, GDY JUŻ ZACZNĘ WSPÓŁPRACOWAĆ Z DIETA LIGHT (WWW.CATERINGDIETETYCZNY.CZEST.PL). 

MOŻE TA WIEDZA PRZYDA MI SIĘ TEŻ KIEDYŚ PRZY WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI, PONIEWAŻ CAŁY CZAS GDZIEŚ Z TYŁU GŁOWY MAM POMYSŁ NA TEN SWÓJ SKLEP Z PERSONALIZOWANYMI PRODUKTAMI A FAKT, ŻE HELENA BYŁA ZAINTERESOWANA ZAPROJEKTOWANĄ PRZEZE MNIE KOSZULKĄ SPRAWIŁ, ŻE MYŚLĘ IŻ TAKI SKLEP BYŁBY NAPRAWDĘ DOBRYM POMYSŁEM. ZWŁASZCZA, ŻE OSTATNIO MAM KILKA POMYSŁÓW NA FAJNE NADRUKI TYLKO CZASU MI BRAKUJE A CZASAMI TEŻ I SIŁY. POZA TYM, GDY UDAMI SIĘ COŚ ZAPROJEKTOWAĆ, STARAM SIĘ TO POKAZAĆ NA INSTAGRAMIE, ALE JEST TO MOJE KONTO PRYWATNE I MIMO TEGO, ŻE NIE PSTRYKAM SOBIE SELFIE I INNYCH ZDJĘĆ NA KAŻDYM KROKU, TO NIE CHCIAŁABYM, ABY ZOSTAŁO ZDOMINOWANE PRZEZ ZDJĘCIA MOICH PROJEKTÓW, DLATEGO TEŻ ROBIĘ JE RAZ NA JAKIŚ CZAS...

PO POWROCIE ZE SZKOLENIA DZIEŃ JAK CO DZIEŃ CZYLI OGARNIANIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z REDAKCJĄ, ALE TO BYŁ BARDZO FAJNY DZIEŃ, MIMO, ŻE POD WIECZÓR KTOŚ MNIE TROCHĘ ZDENERWOWAŁ.

Brak komentarzy: