niedziela, 25 czerwca 2017

DZIEŃ 2912

DOBRE KILKA TYGODNI TEMU DOSTAŁAM OD BEATKI, KTÓRA ORGANIZOWAŁA AKCJĘ "WŁOSEM W RAKA" WIADOMOŚĆ, ŻE BRAŁA UDZIAŁ W JAKICHŚ DNIACH OTWARTYCH ZORGANIZOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ Z GRUDZIĄDZA. BEATA NAPISAŁA MI O TYM, BO POWIEDZIAŁA ŻOŁNIERZOM O MOJEJ ZBIÓRCE NA WÓZEK I WOJSKOWY KLUB MOTOCYKLOWY ZOBOWIĄZAŁ SIĘ W CZERWCU PRZELAĆ WIĘKSZĄ KWOTĘ UZBIERANĄ Z JAKICHŚ KLUBOWYCH SKŁADEK. TEN CZERWCOWY DZIEŃ NADSZEDŁ DZISIAJ, CHOĆ POWIEM SZCZERZE, IŻ W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE OSTATNIO ZBIÓRKA SIĘ ZATRZYMAŁA, DOPIERO PO DŁUŻSZEJ CHWILI ZAUWAŻYŁAM, ŻE NA KONTO ZBIÓRKI WPŁYNĘŁA JAK NA RAZIE NAJWYŻSZA WPŁATA ZE WSZYSTKICH CZYLI 1000 ZŁOTYCH. 

CAŁY CZAS STARAM SIĘ PRZYPOMINAĆ TYM, KTÓRZY JUŻ WIEDZĄ, O MOJEJ ZBIÓRCE I DOCIERAĆ DO NOWYCH LUDZI W ZWIĄZKU Z CZYM W PARĘ DNI TEMU  ROZMAWIAŁAM O TYM Z FILIPEM, KTÓRY JEST ADMINISTRATOREM BRANDSABBATH (WWW.BRANDSABBATH.COM) I WCZORAJ NA OFICJALNYM FANPAGE'U PORTALU POJAWIŁA SIĘ ODPOWIEDNIA INFORMACJA.

OD PIĄTKU ZNOWU MAM KRĘĆKA NA PUNKCIE ZBIÓRKI, BO DOSTAŁAM TELEFON OD PANA DAMIANA, ŻE NA KONTO FIRMY ORTLIFE, KTÓRA MA ZAJĄĆ SIĘ ZROBIENIEM TEGO WÓZKA, WPŁYNĘŁO DOFINANSOWANIE Z PEFRON-U I JEST ONO TROSZECZKĘ WIĘKSZE NIŻ SIĘ SPODZIEWALIŚMY. :)

Brak komentarzy: