sobota, 17 czerwca 2017

DZIEŃ 2904

W BOŻE CIAŁO SPALIŁ SIĘ NAM ŻYRANDOL W POKOJU, WCZORAJ DOSTAŁAM RENTĘ, WIĘC WYBRAŁAM SIĘ Z MAMĄ NA ZAKUPY DO PRAKTIKERA PO NOWY I KUPIŁYŚMY BARDZO PODOBNY DO TEGO NA ZDJĘCIU. TERAZ TRZEBA TYLKO ZNALEŹĆ KOGOŚ, KTO GO NAM PODŁĄCZY I GOTOWE. TROCHĘ MNIE TEN ŻYRANDOL KOSZTOWAŁ, ALE NAWET SIĘ CIESZĘ, ŻE TAK SIĘ STAŁO, BO ZA KILKA MIESIĘCY MOJE SIOSTRY PRZENOSZĄ SIĘ NA PIĘTRO A TEN POKÓJ, KTÓRY TERAZ JEST WSPÓLNY BĘDZIE MÓJ, WIĘC PRZY REMONCIE BĘDĘ MIEĆ JEDEN WYDATEK MNIEJ. 

JAK JUŻ BĘDĘ MIEĆ POKÓJ NA WŁASNOŚĆ TO DOKUPIĘ SOBIE JESZCZE DUŻĄ LAMPĘ STOJĄCĄ, PONIEWAŻ JA BARDZO LUBIĘ POMIESZCZENIA DOBRZE OŚWIETLONE, DOBRZE SIĘ WTEDY CZUJĘ. BARDZO LUBIĘ TEŻ DUŻE OKNA, TAKIE OD PODŁOGI PO SUFIT I BARDZO ŻAŁUJĘ, ŻE NIE MAMY TAKICH W DOMU.

10 komentarzy:

cynia pisze...

Ja też lubię jasne pomieszczenia.

kamila kościelniak pisze...

W takim razie gdybyś obejrzała film "Ponad wszystko" doszłabyś do wniosku, że bohaterka ma wspaniały pokój

cynia pisze...

Nie wiem co to za film.

kamila kościelniak pisze...

Niedawno wszedł do kin. Opowiada o dziewczynie, której matka wmówiła chorobę, by ta nie wychodziła z domu, ale kilka dni po 17 urodzinach dziewczyna łamie zakaz, bo zakochuje się w chłopaku z sąsiedztwa, którego obserwuje przez okno. Z czasem wychodzi na jaw, że żadnej choroby nie było tylko matka nie potrafiła poradzić sobie z tym, że w wypadku samochodowym straciła męża i starszego syna.

cynia pisze...

OK, następnego filmu nie muszę oglądać.

kamila kościelniak pisze...

Nie mówię, że musisz, ale apropos tematu pomieszczeń to gdybym miała taki jak dziewczyna w tym filmie byłoby super!

cynia pisze...

Na miłych bogów, mówię, że spoilerujesz, czyli zdradzasz fabułę, a to oznacza, że filmu nie będę oglądać, skoro już wiem jak się kończy.

kamila kościelniak pisze...

Przypuszczam, że i tak byś się na niego nie zdecydowała

cynia pisze...

I dlatego opowiadasz ludziom fabuły? Bo myślisz, że i tak nikogo to nie interesuje?

kamila kościelniak pisze...

Nie.