środa, 17 maja 2017

DZIEŃ 2873

OPUBLIKOWAŁAM NA BRAND SABBATH (WWW.BRANDSABBATH.COM) KILKA PIERWSZYCH POSTÓW I WYDAJE MI SIĘ, ŻE JAK NA POCZĄTKUJĄCEGO UŻYTKOWNIKA TEGO SERWISU IDZIE MI CAŁKIEM DOBRZE. POSTY SĄ RÓŻNE, ALE GŁÓWNIE TAKIE, KTÓRE TEGO SERWISU W JAKIŚ SPOSÓB DOTYCZĄ, TO ZNACZY DAŁAM TAM LINKI Z  ZAJAWKAMI DO TYCH POSTÓW NA TYM BLOGU, W KTÓRYCH O TYM SERWISIE PISAŁAM. 

STARAM SIĘ TEŻ, ABY TE POSTY BYŁY INNE NIŻ NA FACEBOOKU I TWITTERZE MOJEGO BLOGA, ALE TEŻ ŻEBY JEDNOCZEŚNIE WSZYSTKO SIĘ Z SOBĄ ZAZĘBIAŁO. 

BARDZO MI SIĘ TEŻ TEN PORTAL PODOBA, LICZBA JEGO UŻYTKOWNIKÓW STALE ROŚNIE JEDNAKŻE NIE ROBI WRAŻENIA ŚMIETNISKA, TAK JAK NP. FACEBOOK.

KLIKAJCIE W LINKI POJAWIAJĄCE SIĘ NA TYM BLOGU, CZYTAJCIE I KOMENTUJCIE POSTY MOTYWUJĄC MNIE DO CORAZ LEPSZEGO DZIAŁANIA. :)

Brak komentarzy: