piątek, 2 grudnia 2016

DZIEŃ 2707


MAM DZIŚ DLA WAS NAJNOWSZĄ ŚWIĄTECZNĄ PIOSENKĘ ROBERTA, PT. "MAGIA CHWIL", KTÓRA POJAWI SIĘ NA SINGLU O TYM SAMYM TYTULE JUŻ ZA DWA DNI. POSTANOWIŁAM POKAZAĆ WAM TEŻ TYLNĄ OKŁADKĘ TEJ PŁYTY, BO KILKA DNI TEMU OPUBLIKOWAŁAM W E-MAGNESIE ("DLACZEGO POLAK POTRAFI?") I PLPORTALU ("DLACZEGO POLAK POTRAFI?") ARTYKUŁ O ROBERCIE I AKCJI NA WWW.POLAKPOTRAFI.PL, W ZWIĄZKU Z CZYM LOGO TYCH PORTALI RÓWNIEŻ SIĘ NA OKŁADCE POJAWI. NA TYM ZDJĘCIU POWYŻEJ ZAZNACZYŁAM JE CZERWONYM PROSTOKĄTEM. 

POZA TYM DOTARŁY DZIŚ DO MNIE KSIĄŻKI O BRIDGET JONES I MAMA ZAPYTAŁA MNIE DLACZEGO TAK BARDZO IMPONUJĄ MI SAMOTNE KOBIETY? MIAŁA NA MYŚLI MOJĄ FASCYNACJE FILMAMI O BRIDGET I SERIALEM "SINGIELKA". POWIEDZIAŁAM JEJ, ŻE CHYBA PO PROSTU MAM TAKĄ FAZĘ. JEŚLI MAM BYĆ JEDNAK Z WAMI SZCZERA TO OSTATNIO SAMO ZJAWISKO ZAKOCHANIA SIĘ W KIMŚ TRAKTUJĘ JAKO OZNAKĘ SŁABOŚCI. UWAŻAM TEŻ, ŻE TO IŻ BYŁAM KIEDYŚ ZAKOCHANA BYŁO JAK DO TEJ PORY NAJGORSZYM DOŚWIADCZENIEM JAKIE PRZEŻYŁAM DO TEJ PORY. SAMA SOBIE NIE POTRAFIĘ WYBACZYĆ, ŻE PRZEZ TYLE LAT TAK BEZSENSOWNIE NISZCZYŁAM SIĘ WEWNĘTRZNIE. DOBRZE JEDNAK, ŻE UDAŁO MI SIĘ Z TYM SKOŃCZYĆ, LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE.

Brak komentarzy: