czwartek, 1 grudnia 2016

DZIEŃ 2706

KILKA DNI PO SWOICH URODZINACH DOSTAŁAM POCZTĄ KUPON RABATOWY OD PHOTOFANCY, TEGO SERWISU, W KTÓRYM ZAPROJEKTOWAŁAM I ZAMÓWIŁAM SOBIE TORBĘ, PORTFEL I KOSMETYCZKĘ Z AL BANO I ROMINĄ. KIEDY DOSTAŁAM TEN KUPON POSTANOWIŁAM GO WYKORZYSTAĆ NA COŚ, CO BĘDZIE ZWIĄZANE ZE ZBLIŻAJĄCYMI SIĘ ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA I TAK TEŻ SIĘ STAŁO. ZDECYDOWAŁAM SIĘ NA ZAMÓWIENIE SOBIE KALENDARZA ADWENTOWEGO ZE ZDJĘCIEM AL BANO I ROMINY, CO PRAWDA TO ZDJĘCIE NIE JEST ANI TROCHĘ ŚWIĄTECZNE, ALE TO WSZYSTKO PRZEZ TO, ŻE NIE MIAŁAM CZASU, ABY BARDZIEJ POCHYLIĆ SIĘ NAD TYM PROJEKTEM. 

CHCIAŁABYM TEŻ ABYŚCIE DOWIEDZIELI SIĘ DLACZEGO ZDECYDOWAŁAM SIĘ AKURAT NA KALENDARZ ADWENTOWY, A NO DLATEGO, ŻE POSTANOWIŁAM, IŻ W TYM ROKU POSTARAM SIĘ PO PROSTU CIESZYĆ ATMOSFERĄ TYCH ŚWIĄTECZNYCH DNI I NIE BĘDĘ SKUPIAĆ SWOJEJ UWAGI NA TYM CZEGO MI BRAKUJE. 

POZA TYM SKORO JUŻ JESTEŚMY PRZY TEMACIE BOŻEGO NARODZENIA TO BARDZO BYM WAM CHCIAŁA PRZYPOMNIEĆ, ŻE JUŻ WE WTOREK O 18:45 W TELEWIZJI POLSAT ODBĘDZIE SIĘ TRZYNASTA EDYCJA MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO, DLATEGO BARDZO WAS PROSZĘ PRZEŁĄCZCIE WTEDY SWOJE TELEWIZORY NA TĄ STACJĘ.

Brak komentarzy: