czwartek, 24 listopada 2016

DZIEŃ 2699

video
JAK PISAŁAM WAM W PONIEDZIAŁEK CAŁY TYDZIEŃ MAM WYPEŁNIONY RÓŻNYMI ZAJĘCIAMI I SPOTKANIAMI. DZISIAJ MIAŁAM SPOTKANIE Z KAROLINĄ, KTÓRA W TYM I POPRZEDNIM PROJEKCIE BYŁA MOIM POŚREDNIKIEM PRACY. NA DZISIEJSZYM SPOTKANIU GŁÓWNIE ROZMAWIAŁYŚMY O TYM, ŻE ROBERT ZAPROPONOWAŁ MI POPROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ SWOJEGO PROJEKTU.

A JEŚLI JUŻ JESTEŚMY PRZY TEMACIE PROJEKTU ROBERTA, TO MAM DLA WAS LINK, DZIĘKI KTÓREMU BĘDZIECIE MOGLI LEPIEJ SIĘ Z NIM ZAPOZNAĆ:


JEŚLI KTOŚ Z WAS DZIĘKI MOIM WCZEŚNIEJSZYM POSTOM POZNAŁ TWÓRCZOŚĆ ROBERTA I KOMUŚ Z WAS PRZYPADŁA ONA DO GUSTU, MOŻE WESPRZEĆ ROBERTA POPRZEZ:

1. ZAREJESTROWANIE I ZALOGOWANIE SIĘ W SERWISIE POLAK POTRAFI (WWW.POLAKPOTRAF.PL)

2. WYBRAĆ NAGRODĘ ZA ODPOWIADAJĄCĄ NAM KWOTĘ.

3. PRZELAĆ KWOTĘ, KTÓRĄ WYBRALIŚMY NA KONTO, NA KTÓRE AUTOMATYCZNIE ZOSTANIEMY PRZEKIEROWANI.

WSPIERAĆ ROBERTA MOŻNA RÓWNIEŻ POPRZEZ UDOSTĘPNIANIE WSZĘDZIE, GDZIE SIĘ DA LINKU DO PROJEKTU. Z GÓRY WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ.

Brak komentarzy: