wtorek, 15 listopada 2016

DZIEŃ 2690

UDAŁO MI SIĘ DZIŚ UKOŃCZYĆ KURS MARKETINGU INTERNETOWEGO, PT. "INTERNETOWE REWOLUCJE", KTÓRY TAK NAPRAWDĘ KAŻDY KTO MA DOSTĘP DO INTERNETU MOŻE SKOŃCZYĆ, WYSTARCZY WEJŚĆ NA: 
 WWW.REWOLUCJEWITHGOOGLE.PL I SIĘ ZALOGOWAĆ. JA TAK NAPRAWDĘ POWINNAM SKOŃCZYĆ TEN KURS DOPIERO ZA PIĘĆ DNI CZYLI W NIEDZIELĘ, ALE BYŁAM TAK CIEKAWA TEGO CZY DOSTANĘ CERTYFIKAT, ŻE POSTANOWIŁAM POŚWIĘCIĆ NA NAUKĘ GODZINĘ I SKOŃCZYĆ KURS DZISIAJ. NAGRODĘ WIDZICIE POWYŻEJ. SZUKAŁAM TEŻ DZIŚ JAKIEGOŚ INNEGO KURSU TEGO TYPU, TO ZNACZY DARMOWEGO, PO POLSKU I W CAŁOŚCI PRZEZ INTERNET, ALE JAK NA RAZIE NA NIC TAKIEGO NIE NATRAFIŁAM. MAM JEDNAK NADZIEJĘ, ŻE TEN KURS ZDOBĘDZIE W NAJBLIŻSZYM CZASIE POPULARNOŚĆ, ZWŁASZCZA NA FACEBOOKU, GDZIE DOŚĆ INTENSYWNIE JEST PROMOWANY, CO ZMOBILIZUJE FIRMĘ GOOGLE DO STWORZENIA KOLEJNEGO. JAK MYŚLICIE TO JEST PRAWDOPODOBNE?

Brak komentarzy: