wtorek, 8 listopada 2016

DZIEŃ 2683

JAKIŚ CZAS TEMU KARINA POLECIŁA MI FAJNY SERIAL - "SHERLOCK". JEST SERIAL SKŁADAJĄCY SIĘ Z 3 SERII PO 3 ODCINKI, KAŻDY PO PÓŁTOREJ GODZINY. DO TEGO JESZCZE JEDEN ODCINEK SPECJALNY. WSZYSTKIE ODCINKI MOŻNA ZNALEŹĆ NA WWW.CDA.PL. TEN SERIAL JEST NOWOCZESNĄ INTERPRETACJĄ OPOWIADAŃ ARTHURA CONANA DOYLE'A. JA PO OBEJRZENIU WSZYSTKICH ODCINKÓW DOSZŁAM DO WNIOSKU, ŻE GDY TYLKO PIERWSZY ODCINEK CZWARTEJ SERII POJAWI SIĘ W KINIE, TO SIĘ WYBIORĘ NA NIEGO Z KARINĄ, KTÓRA RÓWNIEŻ JEST FANKĄ "SHERLOCKA". JESTEM TEŻ POD WRAŻENIEM UMYSŁU GŁÓWNEGO BOHATERA, KTÓRY PRZYPOMINA MI WYSOKO FUNKCJONUJĄCEGO ASPERGEROWCA. POZA TYM W JEDNYM Z OSTATNICH ODCINKÓW WYŁOWIŁAM INFORMACJĘ, KTÓRA BARDZO MNIE ZAINTRYGOWAŁA, MIANOWICIE, ŻE PIŁKA DO SQUASHA ODPOWIEDNIO ŚCIŚNIĘTA POD PACHĄ NA CHWILE ZATRZYMUJE PULS. ZASTANAWIAM SIĘ NA ILE TA INFORMACJA JEST PRAWDZIWA? I DOCHODZĘ DO WNIOSKU, ŻE DOPÓKI SAMA TEGO NIE SPRAWDZĘ, DOPÓTY SIĘ TEGO NIE DOWIEM.

2 komentarze:

cynia pisze...

Ja obejrzałam w zeszłym tygodniu dwa odcinki pierwszej serii i nie widzę trzeciego. Fajny serial.

kamila kościelniak pisze...

Sherlock s1e3