poniedziałek, 7 listopada 2016

DZIEŃ 2682

PRZEJECHAŁAM DZIŚ Z KARINĄ PRAWIE CAŁY POWIAT CZĘSTOCHOWSKI WZDŁUŻ. WSZYSTKO PRZEZ TO, ŻE JAKIŚ CZAS TEMU ZAPROPONOWAŁAM KRZYŚKOWI, KTÓRY JEST W MOJEJ KURSOWEJ GRUPIE, WSPÓŁPRACĘ Z NASZĄ REDAKCJĄ, BO POTRZEBUJEMY CHĘTNYCH, ABY ROZKRĘCIĆ GŁOS WSCHODU (WWW.GLOSWSCHODU.ORG). PIERWOTNIE MIELIŚMY SIĘ SPOTKAĆ W FUNDACJI, ALE OKAZAŁO SIĘ TO NIEMOŻLIWE, WIĘC SPOTKALIŚMY SIĘ W MIESZKANIU ELIZY, KTÓRA JEST MOJĄ I KRZYSZTOFA TRENERKĄ PRACY. CZAS NAM MINĄŁ BARDZO SZYBKO, ZRESZTĄ TAK JEST ZAWSZE, GDY ROZMAWIA SIĘ O WSZYSTKIM I O NICZYM, PRZYNAJMNIEJ MI SIĘ TAK WYDAJE. KIEDY WRACAŁAM JUŻ DO DOMU, DZWONIŁ DO MNIE NACZELNY, WIĘC OD RAZU PO ZDJĘCIU KURTKI ZASIADŁAM PRZED KOMPUTEREM I ZROBIŁAM KILKA RZECZY, O KTÓRE MNIE TELEFONICZNIE POPROSZONO. POTEM JESZCZE MIAŁAM SIŁĘ OBEJRZEĆ JUTRZEJSZY ODCINEK MOJEGO UKOCHANEGO SERIALU "SINGIELKA" I NAJNOWSZY ODCINEK "KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA". TYM RAZEM MARTYNA WOJCIECHOWSKA BYŁA W KOREI, ABY POZNAĆ JEDNĄ Z NAJPOPULARNIEJSZYCH MUK - BANG W KOREI. MUKZ - BANK TO OSOBA, KTÓRA TRANSMITUJE NA ŻYWO W SIECI FILMIKI Z TEGO JAK SPOŻYWA POSIŁKI. JEŚLI MAM BYĆ Z WAMI SZCZERA, TO DO TEJ PORY NIE WIEDZIAŁAM, ŻE TO ZJAWISKO TAK SIĘ NAZYWA, NIE BYŁAM PEWNA NAWET, CO DO TEGO, ŻE ISTNIEJE, ALE Z DRUGIEJ STRONY SKORO W INTERNECIE ISTNIEJE GRUPA LUDZI, KTÓRA NAGRYWA TO CO ROBI W SYPIALNI, TO MOŻNA BYŁO RÓWNIE DOBRZE ZAŁOŻYĆ, ŻE ISTNIEJE TEŻ GRUPA LUDZI, KTÓRA NAGRYWA ZUPEŁNIE COŚ INNEGO. NIE DA SIĘ TEŻ UKRYĆ, ŻE OD KILKU LAT VLOGOWANIE ZACZYNA WYPIERAĆ BLOGOWANIE... A JA NADAL NIE POTRAFIĘ SIĘ PRZEŁAMAĆ, ABY NAGRAĆ SWOJEGO PIERWSZEGO VLOGA, ALE ZROBIĘ TO, JEŚLI DOCZEKAM SIĘ WÓZKA Z OPCJĄ PIONIZACJI. POKAŻE WAM WTEDY NA FILMIKU JAK TO WSZYSTKO DZIAŁA, NA RAZIE JEDNAK ZOSTAWIAM WAM LINK DO PROGRAMU O MUK - BANG ("KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA").

Brak komentarzy: