sobota, 5 listopada 2016

DZIEŃ 2680

video

DOSTAŁAM DZIŚ RANO NA FACEBOOKU OD ADAMA POWYŻSZE ZDJĘCIE AL BANO I ROMINY POWER I JAKOŚ TAK POZYTYWNIE MNIE TO NASTROIŁO. NA RAZIE W PRAWIE KAŻDĄ SOBOTĘ MAM ZAJĘCIA W FUNDACJI, ALE MIMO TEGO, ŻE CZASEM JESTEM ZMĘCZONA WCALE NIE NARZEKAM, BO WIEM, ŻE CHODZĘ NA TEN KURS DLA SIEBIE. POZA TYM ZAJĘCIA DLA KOGOŚ TAKIEGO JAK JA CZYLI KOGOŚ, KTO NIE MOŻE ŻYĆ BEZ KOMPUTERA I DOSTĘPU DO INTERNETU, TE ZAJĘCIA NAPRAWDĘ NIE SĄ TRUDNE. ZRESZTĄ SAMI WIECIE Z WCZEŚNIEJSZYCH POSTÓW, ŻE BARDZO CZĘSTO SIĘ ZDARZA, IŻ UDAJE MI SIĘ ZROBIĆ NA ZAJĘCIACH TO, CO TRZEBA I JESZCZE ZALICZYĆ E-MARKETING LUB NIEMIECKI. NIE BĘDĘ JEDNAK UKRYWAĆ, ŻE TROCHĘ SIĘ MARTWIĘ TYM JAK SOBIE BĘDĘ RADZIĆ PO KURSIE NA STAŻU, TO ZNACZY, JAK POŁĄCZĘ STAŻ I OBOWIĄZKI W REDAKCJI... JEDNO JEST JEDNAK PEWNE NA STO PROCENT, JAKOŚ NA PEWNO SOBIE PORADZĘ... A JUTRO WYBIERAM SIĘ Z KARINĄ DO KINA NA "WOŁYŃ". POZA TYM MAM DLA WAS KOLEJNĄ PIOSENKĘ THALII - "SEDUCCION", KTÓRA WPADŁA MI DZIŚ W UCHO.

Brak komentarzy: