niedziela, 30 października 2016

DZIEŃ 2674

video
PISZĄC WCZORAJSZEGO POSTA SKUPIŁAM SIĘ GŁÓWNIE NA TYM, ABY OPISAĆ WAM JAK BYŁO NA IMPREZIE U ADAMA I ZAPOMNIAŁAM OPISAĆ WAM BARDZIEJ SZCZEGÓŁOWO ZAJĘCIA W FUNDACJI, KTÓRE TYM RAZEM BYŁY NAPRAWDĘ BARDZO CIEKAWE. TYM RAZEM PROWADZIŁ JE PAN KAMIL, KTÓRY JEST ZAWODOWYM FOTOGRAFEM. POKAZYWAŁ NAM OBSŁUGĘ GIMPA, WIĘC TROCHĘ SIĘ NUDZIŁAM, BO POTRAFIĘ GO OBSŁUGIWAĆ OD KIEDY MAM DOSTĘP DO INTERNETU CZYLI OD 2004 ROKU, ALE ZAINTERESOWAŁ MNIE TEMAT DOMOWEGO STUDIA DO ROBIENIA FOTOGRAFII PRODUKTOWEJ. TEN TEMAT ZAINTERESOWAŁ MNIE ZE WZGLĘDU NA TEN BLOG I POMYSŁ ZAŁOŻENIA WŁASNEGO SKLEPU. PAN KAMIL POKAZAŁ NAM NA ZAJĘCIACH  KILKA FILMIKÓW, NA KTÓRYCH LUDZIE Z REGUŁY ZA POMOCĄ APARATU W TELEFONIE ROBIĄ ZDJĘCIA PRODUKTÓW. POSTANOWIŁAM JEDEN Z TYCH FILMIKÓW WRZUCIĆ TUTAJ, BO MOŻE KOMUŚ TAKIE MINI STUDIO Z KARTONU TEŻ SIĘ PRZYDA. POZA TYM NIE WIEM CZY WIECIE ALE DWA TYGODNIE TEMU ODBYŁA SIĘ PREMIERA KOLEJNEGO, JUŻ ÓSMEGO SEZONU PROGRAMU "KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA", KTÓRY OCZYWIŚCIE OGLĄDAM NA BIEŻĄCO. PISZĘ WAM O TYM TERAZ, BO CHCIAŁAM WAM POLECIĆ DZISIEJSZY ODCINEK, KTÓREGO GŁÓWNĄ BOHATERKĄ JEST BOŚNIACZKA MAJA KAZAZIĆ, KTÓRA PODCZAS WOJNY DOMOWEJ W 1992 ROKU PRZEZ BOMBĘ, KTÓRA WYBUCHŁA JAKIEŚ DWA LUB TRZY METRY OD NIEJ STRACIŁA NOGĘ. MAJA NA POCZĄTKU KORZYSTAŁA ZE ZWYKŁYCH PROTEZ, KTÓRE SPRAWIAŁY JEJ CIĄGŁY BÓL. DOPIERO PO PRZEPROWADZENIU SIĘ NA FLORYDĘ ŻYCIE MAI ZMIENIŁO SIĘ NA LEPSZE. DZIEWCZYNA ZACZĘŁA PRACĘ W CLEARWATER MARINE AQUARIUM, GDZIE POZNAŁA DELFINA - WINTR - KTÓRY MIAŁ PODOBNY PROBLEM ZDROWOTNY. KIEDY WINTER MIAŁA DWA MIESIĄCE ZAPLĄTAŁA SIĘ W SIECI W WYNIKU CZEGO, STRACIŁA PŁETWĘ OGONOWĄ I TRAFIŁA DO DELFINARIUM. NAUKOWCY I LEKARZE ZAJMUJĄCY SIĘ CHORYMI ZWIERZĘTAMI BYLI TAK BARDZO ZASKOCZENI DETERMINACJĄ WINTER, ABY PRZEŻYĆ, ŻE POSTANOWILI JEJ ZROBIĆ PROTEZĘ PŁETWY, KTÓRA UMOŻLIWI JEJ PORUSZANIE SIĘ W WODZIE. TO WŁAŚNIE NA PODSTAWIE PŁETWY WINTER TEN SAM ZESPÓŁ NAUKOWCÓW OPRACOWAŁ PROTEZĘ NOGI DLA MAI. NAPRAWDĘ, JEŚLI KTOŚ Z WAS UWAŻA, ŻE JEGO ŻYCIE JEST SZCZEGÓLNIE TRUDNE LUB, ŻE Z CZYMŚ SOBIE NIE PORADZI, OBEJRZYJCIE TEN ODCINEK ("KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA").

Brak komentarzy: