poniedziałek, 24 października 2016

DZIEŃ 2668

WCZORAJ PISAŁAM Z ELIZĄ O DOFINANSOWANIU WÓZKA ELEKTRYCZNEGO, O KTÓRY STARAM SIĘ JUŻ CZWARTY ROK. NA POCZĄTKU MIELIŚMY SIĘ STARAĆ O TAKI ZWYKŁY, STANDARDOWY WÓZEK ELEKTRYCZNY, ALE JAK WIECIE JAKIŚ CZAS TEMU DOWIEDZIAŁAM SIĘ O WÓZKACH ELEKTRYCZNYCH Z PIONIZACJĄ I WŁAŚNIE TAKI WÓZEK STAŁ SIĘ OBIEKTEM MOJEGO POŻĄDANIA. TAK SIĘ SZCZĘŚLIWIE ZŁOŻYŁO, ŻE GDY PISAŁAM NA FACEBOOKU Z ELIZĄ, NACZELNY DO MNIE ZADZWONIŁ I KAZAŁ MI WYSŁAĆ KILKA LINKÓW DO ARTYKUŁÓW Z PLPORTALU DO PANA, KTÓRY JEST WŁAŚCICIELEM TEGO PORTALU. WYSŁAŁAM TE LINKI, ALE PÓŹNIEJ NIŻ MIAŁAM TO ZROBIĆ, WIĘC NAPISAŁAM W TYM MAILU, ŻE PRZEPRASZAM, IŻ DOPIERO TERAZ TO ROBIĘ, ALE JESTEM W TRAKCIE ZAŁATWIANIA SOBIE WÓZKA ELEKTRYCZNEGO I MUSIAŁAM POROZMAWIAĆ Z PANIĄ Z FUNDACJI. PAN ZBYSZEK BARDZO SIĘ TEMATEM MOJEGO WÓZKA ZAINTERESOWAŁ I KIEDY POWIEDZIAŁAM MU, ŻE NA CHWILĘ OBECNĄ WALCZĘ ZE WSZYSTKIMI O TAKI JAK TEN NA FILMIKU, ALE SZANSĘ ZE WZGLĘDÓW FINANSOWYCH SĄ ZNIKOME, TO POWIEDZIAŁ, ŻE JAK JUŻ DOSTANĘ DOFINANSOWANIE TO ON DOŁOŻY MI 50% CENY.

Brak komentarzy: