sobota, 22 października 2016

DZIEŃ 2666


DZISIAJ POMIMO TEGO, ŻE JEST SOBOTA RÓWNIEŻ MIAŁAM ZAJĘCIA W FUNDACJI. TYM RAZEM NA SZCZĘŚCIE TYM RAZEM KOMPUTER DZIAŁAŁ TAK JAK POWINIEN, ALBO PRAWIE TAK JAK POWINIEN. TAK WIĘC BRAŁAM CZYNNY UDZIAŁ W ZAJĘCIACH, CHOĆ TO CO ROBILIŚMY NIE SPRAWIAŁO MI WIĘKSZYCH PROBLEMÓW, BO PISALIŚMY STRONĘ W HTML W PROGRAMIE KED, JEST TO JEDNO Z NAJSTARSZYCH NARZĘDZI, KTÓRE SŁUŻĄ DO TEGO CELU I TROCHĘ PRZYPOMINA STANDARDOWY NOTATNIK WBUDOWANY W SYSTEM WINDOWS. DLA MNIE TO ZADANIE NIE BYŁO TRUDNE, PONIEWAŻ PISAĆ STRONY W HTML ZA POMOCĄ NOTATNIKA UCZYŁAM SIĘ JUŻ BĘDĄC W GIMNAZJUM. TAK WIĘC PODCZAS ZAJĘĆ ZROBIŁAM TO, CO WSZYSCY, ALE OPRÓCZ TEGO JESZCZE UMÓWIŁAM SIĘ Z ADAMEM NA HALLOWEENOWĄ KOLACJĘ W SOBOTĘ I ZAAKCEPTOWAŁAM POWYŻSZY FILMIK, KTÓRY ADAM ZROBIŁ W RAMACH KONKURSU OGŁOSZONEGO NA STRONIE ZESPOŁU ROXETTE. PRZED WIECZOREM ZE WZGLĘDU NA TO, ŻE NIE MAM ZBYT DUŻO ARTYKUŁÓW, ZNALAZŁAM TROCHĘ CZASU NA TO, ABY ZROBIĆ PROJEKT KOSZULKI I KUBKA "SINGIELKA", KTÓRY OD KILKU DNI MIAŁAM W GŁOWIE. CHCIAŁABYM SOBIE ZAMÓWIĆ TAKI KUBEK I TAKĄ KOSZULKĘ JAKO PREZENT NA ZBLIŻAJĄCE SIĘ 26 URODZINY, ALE JESZCZE NIE JESTEM PEWNA CZY TO ZROBIĘ.

Brak komentarzy: