czwartek, 13 października 2016

DZIEŃ 2657

WCZORAJ W KIOSKACH POJAWIŁA SIĘ SERIA KSIĄŻEK ZATYTUŁOWANA "KLUB PODRÓŻNIKA". DZIĘKI DOSTĘPOWI DO INTERNETU SZYBKO ZORIENTOWAŁAM SIĘ JAKIE TYTUŁY KSIĄŻEK BĘDĄ WCHODZIĆ W SKŁAD KOLEKCJI, JEST TAM KILKA LEKTUR, KTÓRYCH NP NIE MA W NASZEJ LOKALNEJ BIBLIOTECE, NP. "TOMEK W KRAINIE KANGURÓW". POMYŚLAŁAM SOBIE, ŻE DOBRZE BY BYŁO SKOMPLETOWAĆ SERIĘ TYCH KSIĄŻEK DLA MOICH SIOSTRZEŃCÓW, KTÓRZY LADA DZIEŃ PÓJDĄ DO SZKOŁY, NA RAZIE CHODZĄ DO PRZEDSZKOLA. POZA TYM NIE BĘDĘ UKRYWAĆ, ŻE SAMA TEŻ MAM OCHOTĘ PRZECZYTAĆ KILKA TYTUŁÓW Z TEJ KOLEKCJI. PRZEDE WSZYSTKIM TRYLOGIĘ O WINETOU I "ZEW KRWI". PIERWSZY TOM TEGO CYKLU "KLUB PODRÓŻNIKA", TO "PRZYPADKI ROBINSONA CRUSOE", TĄ KSIĄŻKĘ TEŻ JUŻ ZACZĘŁAM CZYTAĆ, BO NIE UDAŁO MI SIĘ PRZEZ NIĄ PRZEBRNĄĆ, GDY BYŁAM W PIĄTEJ KLASIE PODSTAWÓWKI I BYŁA TO MOJA LEKTURA. W TAMTYM MOMENCIE UWAŻAŁAM, ŻE TO POWIEŚĆ DLA CHŁOPAKÓW, POZA TYM MIAŁAM JAKIEŚ TAKIE NIEFAJNE WYDANIE TEJ POWIEŚCI, KTÓRE TROCHĘ ZNIECHĘCIŁO MNIE DO POWIEŚCI MARYNISTYCZNYCH. MAM NADZIEJĘ, ŻE DZIĘKI TYM KSIĄŻKOM TO SIĘ ZMIENI.

2 komentarze:

A|lutka pisze...

Widzę, że w kolekcji będzie też Hrabia Mionte Christo. Tata mi to, kiedyś czytał. Mamy takie wydanie jednotomowe, gdze są wszystkie części. Pierwszy raz usłyszałam o tej książce przy okazji Szatana z siódj klasy. Profesor Gąsowskio schował tam lis do Wady, swojej bratanicy. Wtedy sądziłam, że to raczej nie dla mnie. Dopiero po jakimś czasie mi się spodobała. Także przeczytaj, bo warto! Ano i wróciłam do pisania!

kamila kościelniak pisze...

Ja tę powieść znam tylko z filmu.