piątek, 7 października 2016

DZIEŃ 2651

OD 9 - 13 MIAŁAM ZAJĘCIA W FUNDACJI ZE SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. POZNAWALIŚMY DZIŚ PROGRAM GENERATO (WWW.GENERATO.PL), KTÓRY SŁUŻY DO TWORZENIA SZABLONÓW NA AUKCJE W ALLEGRO. PRZYKŁADOWY SZABLON WIDZICIE POWYŻEJ. PROGRAM TEN W OBSŁUDZE JEST BARDZO ŁATWY, ALE KIEDY PLANUJE SIĘ OTWORZYĆ SWÓJ WŁASNY SKLEP NA ALLEGRO TO WARTO GO POZNAĆ. JA PRZEZ PÓŁ ZAJĘĆ CZEKAŁAM AŻ ZAKTUALIZUJE MI SIĘ KOMPUTER, WIĘC W TYM CZASIE PRZECZYTAŁAM CAŁY SKOROSZYT O OBSŁUDZE TEGO PROGRAMU I MIMO TEGO, ŻE ZACZĘŁAM PRACĘ NA KOMPUTERZE PÓŹNIEJ NIŻ WSZYSCY, TO WSZYSTKO ZDĄŻYŁAM ZROBIĆ, A KIEDY GRUPA MIAŁA PRZERWĘ TO JA ZDĄŻYŁAM ZROBIĆ LEKCJĘ Z INTERNETOWYCH REWOLUCJI I LEKCJĘ NIEMIECKIEGO, TAK ŻE PO POWROCIE Z ZAJĘĆ OD RAZU MOGŁAM ZAJĄĆ SIĘ ARTYKUŁAMI. CIESZĘ SIĘ, ŻE JAKOŚ WSZYSTKO UDAJE MI SIĘ Z SOBĄ POŁĄCZYĆ, ALE PRZYZNAM SIĘ WAM SZCZERZE, ŻE KIEDY KŁADĘ SIĘ SPAĆ TO JESTEM BARDZO ZMĘCZONA...

Brak komentarzy: