czwartek, 29 września 2016

DZIEŃ 2643

video
MIAŁAM DZIŚ PIERWSZE SZKOLENIE. NIE BYŁO ONO TRUDNE, BO POZNAWALIŚMY PODSTAWOWE OPCJI SERWISU ALLEGRO POD KONTEM SPRZEDAŻY. WŁAŚCIWI JEDYNĄ MOJĄ TRUDNOŚCIĄ JAK NA RAZIE BYŁO PRZYPOMNIENIE SOBIE HASŁA, ABYM MOGŁA ZALOGOWAĆ SIĘ DO KONTA, ALE JA TAKI KŁOPOT MAM OD ZAWSZE JEŚLI CHODZI O ALLEGRO I HASŁO DO KOMPUTERA, DLATEGO, ŻE RZADKO ROBIĘ ZAKUPY. JEŚLI ZAŚ CHODZI O KOMPUTER, TO NIE PAMIĘTAM HASŁA, PONIEWAŻ KORZYSTAM Z IDENTYFIKACJI TWARZY. NA TYCH PIERWSZYCH ZAJĘCIACH MIELIŚMY TROCHĘ JESZCZE TAKICH SPRAW ORGANIZACYJNYCH I NIE ROBILIŚMY NIC KONKRETNEGO, ALE TAK JEST ZAWSZE NA POCZĄTKU. POZA TYM, GDY WRACAŁAM Z TOMKIEM DO DOMU, TO JAK ZWYKLE JECHALIŚMY SŁUCHAJĄC MUZYKI I WPADŁA MI W UCHO PIOSENKA MAŁGORZATY OSTROWSKIEJ "SŁOWA, JAK WĘŻE DO UCHA". KILKA LAT TEMU USŁYSZAŁAM TĄ PIOSENKĘ PO RAZ PIERWSZY, ALE BYŁO TO CHYBA PRZED TYM JAK ZACZĘŁAM PISAĆ BLOGA, WIĘC JAK DO TEJ PORY NIE MIAŁAM OKAZJI WRZUCIĆ TUTAJ TEJ PIOSENKI. ZRESZTĄ JUŻ PEWNIE ZAUWAŻYLIŚCIE, ŻE NIE SKUPIAM SWOJEJ UWAGI NA POLSKIEJ MUZYCE A JEŚLI JUŻ TO ROBIĘ TO RAZ NA JAKIŚ CZAS.

Brak komentarzy: