piątek, 23 września 2016

DZIEŃ 2637

ROZMAWIAŁAM Z PIOTRKIEM O TYM MOIM PROBLEMIE Z PRZEGLĄDARKAMI I TAK JAK WAM WCZORAJ PISAŁAM ON TEŻ DORADZIŁ MI PRZESKANOWAĆ KOMPUTER KILKOMA PROGRAMAMI, TAK WIĘC ZROBIŁAM I JAK NA RAZIE SYTUACJA WYDAJE SIĘ BYĆ OPANOWANA. ŚCIĄGNĘŁAM TEŻ ZE STRONY WWW.DOBREPROGAMY.PL AVAST I PRZEZ ROK MÓJ KOMPUTER BĘDZIE CHRONIONY ZA DARMO. MYŚLĘ, ŻE DZIĘKI TEMU JUŻ NIE BĘDĘ MIEĆ PODOBNYCH KŁOPOTÓW Z KOMPUTEREM. POZA TYM WPADŁA MI DZIŚ W UCHO PIOSENKA "TI AMO" W WYKONANIU NIEMIECKIEGO WOKALISTY - HOWARDA CARPENDALE. JA TĄ NIEMIECKĄ WERSJĘ JĘZYKOWĄ ZNAM JUŻ OD KILKU LAT, ALE TA, KTÓRĄ ZNALAZŁAM DZIŚ, ZOSTAŁA NAGRANA Z JAKIMŚ GOSPELOWYM CHÓREM I MIMO ŻE OSTATNIO NIE BYWAM W ROMANTYCZNYM NASTROJU I NIE PRZEPADAM ZA MUZYKĄ GOSPEL, TO BARDZO MI SIĘ TA WERSJA PODOBA.

Brak komentarzy: