środa, 14 września 2016

DZIEŃ 2628

video
JESTEM DZIŚ CAŁKOWICIE WYPOMPOWANA ZE WSZYSTKICH SIŁ JAKIE NA CO DZIEŃ W SOBIE MAM. OCZYWIŚCIE POWODEM JAK PRAWIE ZAWSZE SĄ ARTYKUŁY, NIE CHODZI JEDNAK O SAMO UMIESZCZANIE MATERIAŁÓW NA STRONACH. NACZELNY DZIŚ DO MNIE DZWONIŁ I MÓWIŁ, ŻE W OKOLICACH 20 WRZEŚNIA WYCHODZIMY Z PLPORTALEM NA RYNEK, A TO ZNACZY, ŻE DO TEGO CZASU TRZEBA WSZYSTKO DOPIĄĆ NA OSTATNI GUZIK. PRACY JUŻ TERAZ JEST MAKABRYCZNA ILOŚĆ A WYJŚCIE NA RYNEK OZNACZA, ŻE BĘDZIE JEJ PRZYNAJMNIEJ DWA RAZY TYLE, CO TERAZ. Z JEDNEJ STRONY TROCHĘ MNIE TO PRZERAŻA A Z DRUGIEJ DAJE NADZIEJĘ NA ZATRUDNIENIE I ZAROBKI, CO SPRAWIA, ŻE NIE CHCĘ Z TEGO REZYGNOWAĆ. POZA TYM WPADŁA MI DZIŚ W UCHO KOLEJNA PIOSENKA MEKSYKAŃSKIEJ PIOSENKARKI I AKTORKI - THALII - PT. "ENTRE EL MAR Y UNA ESTRELLA". PISZĘ, ŻE TO KOLEJNA PIOSENKA THALII, PONIEWAŻ JUŻ JEDNĄ TUTAJ UDOSTĘPNIŁAM (DZIEŃ 2240).

Brak komentarzy: