wtorek, 13 września 2016

DZIEŃ 2627

DZIĘKI TEMU, ŻE PO KONCERCIE AL BANO I ROMINY W POLSCE ZAPROSIŁAM TARYN - MŁODSZĄ SIOSTRĘ ROMINY - DO ZNAJOMYCH NA FACEBOOKU, DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE DZIŚ MA URODZINY I ZROBIŁAM DLA NIEJ POWYŻSZĄ KARTKĘ. POZA TYM DOSTAŁAM WCZORAJ Z URZĘDU GMINY PROPOZYCJĘ WZIĘCIA UDZIAŁU W PROJEKCIE STWORZONYM PRZEZ PZU I ZAPISAŁAM SIĘ W RAMACH TEGO PROJEKTU NA ZAJĘCIA HIPOTERAPII. TELEFON W TEJ SPRAWIE DOSTAŁAM WCZORAJ, ALE NIE CHCIAŁAM WAM O TYM PISAĆ, PONIEWAŻ NIE POINFORMOWANO MNIE JAKA INSTYTUCJA FINANSUJE TEN PROJEKT. DOPIERO DZIŚ DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE TO PROJEKT PZU. DLA MNIE TA INFORMACJA BYŁA BARDZO WAŻNA ZE WZGLĘDU NA ROZPOCZĘCIE SIĘ JUŻ KURSU W WIDZIALNYCH, BO NIE MOŻNA BYĆ W DWÓCH RÓŻNYCH PROJEKTACH OPŁACANYCH Z JEDNEGO ŹRÓDŁA NP. PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ. NA SZCZĘŚCIE SIĘ OKAZAŁO, ŻE HIPOTERAPIA NIE JEST PROJEKTEM UNIJNYM, WIĘC NIE MUSZĘ Z NICZEGO REZYGNOWAĆ, CO BARDZO MNIE CIESZY, BO UWIELBIAM KONIE A NA PRYWATNE JAZDY CZY KARNET MNIE NIE STAĆ.

Brak komentarzy: