niedziela, 11 września 2016

DZIEŃ 2625

DZIŚ Z OKAZJI 15 ROCZNICY ATAKU NA WORLD TRADE CENTER W TVN BIZNES I ŚWIAT WYEMITOWANO FILM DOKUMENTALNY, PT. "102 MINUTY, KTÓRE ZMIENIŁY AMERYKĘ. JEST TO FILM, KTÓRY POWSTAŁ DZIĘKI 100 OSOBOM, KTÓRE TAMTEGO DNIA W 2001 ROKU BYŁY NA MANHATTANIE I W TAKI CZY INNY SPOSÓB DOKUMENTOWAŁY WSZYSTKO TO, CO SIĘ DZIAŁO. PO OBEJRZENIU TEGO FILMU JESTEM BARDZO MOCNO WSTRZĄŚNIĘTA, MIMO ŻE TE 15 LAT TEMU TEGO DNIA CAŁY DZIEŃ OGLĄDAŁAM INFORMACJE I JUŻ WTEDY ROBIŁO TO WSZYSTKO NA MNIE STRASZNE WRAŻENIE, CHOĆ TERAZ Z RACJI WIEKU LEPIEJ TO ROZUMIEM. W TYM FILMIE NAJBARDZIEJ ZSZOKOWAŁY MNIE SŁOWA JEDNEGO CZY DWÓCH NAOCZNYCH ŚWIADKÓW, KTÓRZY MÓWILI, ŻE POWINNO SIĘ ZA TO ZABIĆ WSZYSTKICH MUZUŁMANÓW I ZMIEŚĆ Z POWIERZCHNI ZIEMI WSZYSTKIE KRAJE ISLAMSKIE. ZSZOKOWAŁY MNIE TE SŁOWA, CHOĆ WIEM, ŻE W TAK DRAMATYCZNYCH OKOLICZNOŚCIACH TYMI LUDŹMI PEWNIE GŁÓWNIE KIEROWAŁ GNIEW I LĘK. JA SŁYSZĄC I OGLĄDAJĄC WIADOMOŚCI O ATAKACH ZAWSZE SIĘ ZASTANAWIAM CZY COŚ TAKIEGO MOŻE SPOTKAĆ POLSKĘ, JAK POLACY SOBIE Z TYM WSZYSTKIM PORADZĄ I CZY PRZYPADKIEM BEZPOŚREDNIO NIE DOTKNIE TO MOJEJ RODZINY?

Brak komentarzy: