sobota, 10 września 2016

DZIEŃ 2624

video
WCZORAJ WIECZOREM WYPIŁAM VICSA NA PRZEZIĘBIENIE I MIMO TEGO, ŻE JESZCZE NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ, ŻE JESTEM CAŁKOWICIE ZDROWA, TO CZUJĘ SIĘ DUŻO LEPIEJ, BO NIE BOLI MNIE GŁOWA, MAM JEDNAK STRASZNY KATAR, ALE POSTANOWIŁAM NIE ODPUSZCZAĆ I NAWET PRZY PRZEZIĘBIENIU ROBIĘ KURS NIEMIECKIEGO I MARKETINGU W RAMACH INTERNETOWYCH REWOLUCJI ORAZ OCZYWIŚCIE DODAJE ARTYKUŁY NA PORTALE. DZIŚ DODAŁAM OKOŁO 30 A TO BARDZO DOBRY WYNIK JAK NA JEDEN DZIEŃ. NIE UKRYWAM JEDNAK, ŻE NAJBARDZIEJ ZALEŻY MI NA TYM, ABY W PONIEDZIAŁEK BYĆ NA CHODZIE, BY NIE BYŁO POTRZEBY ODWOŁYWAĆ SPOTKANIA W FUNDACJI, BO TAKIE DZIAŁANIA OPÓŹNIAJĄ CAŁY KURS, A JA TRAKTUJE TO BARDZO SERIO. GDYBYM CHCIAŁA ZROBIĆ TAKI KURS NA WŁASNĄ RĘKĘ, TO NIGDY BY MNIE NIE BYŁO NA NIEGO STAĆ, WIĘC DOCENIAM FAKT, ŻE KTOŚ DAJE MI TAKĄ SZANSĘ ZA DARMO. POZA TYM WPADŁA MI DZIŚ W UCHO ROSYJSKA PIOSENKA Z REPERTUARU ALSOU, A JEJ TYTUŁ: "RASSTAVAT'SYA SLOZHNO". TO MOJA PIOSENKA NA DZIŚ, WIĘC POLECAM!

Brak komentarzy: