środa, 7 września 2016

DZIEŃ 2621

video
NAPISAŁ DZIŚ DO MNIE WŁOCH - ALBERTO AMATI - POWIEDZIAŁ, ŻE ZAPROSIŁ MNIE DO ZNAJOMYCH, BO ZOBACZYŁ NA MOIM PROFILU NA FACEBOOKU, ŻE LUBIĘ WŁOSKĄ MUZYKĘ A ON JEST PIOSENKARZEM. PO TAKIEJ WSTĘPNEJ I TYPOWEJ ROZMOWIE ZAPOZNAWCZEJ ROZMAWIALIŚMY CHWILĘ O AL BANO. ALBERTO POWIEDZIAŁ, ŻE ZAZDROŚCI MI TEGO, ŻE MOGŁAM ICH POZNAĆ. OGÓLNIE MIŁO NAM SIĘ ROZMAWIAŁO I MYŚLĘ, ŻE TA ZNAJOMOŚĆ BĘDZIE BARDZO PRZYPOMINAĆ MOJĄ ZNAJOMOŚĆ NP. Z MARCO. MAM DLA WAS FILMIK, KTÓRY ZNALAZŁAM NA STRONIE SWOJEGO NOWEGO ZNAJOMEGO, JEST TO MIX KILKU ZNANYCH WŁOSKICH PIOSENEK, W TYM TAKŻE "FELICITA" I "CI SARA". POZA TYM DZWONIŁA DZIŚ DO MNIE PAULINA Z FUNDACJI OCZAMI BRATA, BY POWIEDZIEĆ O SPOTKANIU Z PSYCHOLOGIEM W RAMACH KURSU, KTÓRE MAM MIEĆ W PONIEDZIAŁEK. OKAZAŁO SIĘ TEŻ, ŻE MOJA ASYSTENTKA W TEN DZIEŃ NIE BĘDZIE MOGŁA BYĆ DO MOJEJ DYSPOZYCJI, ALE PRZYJEDZIE PO MNIE KTOŚ INNY. CÓŻ, TROCHĘ SZKODA, ŻE NIE KARINA, ALE NIE SZKODZI.

Brak komentarzy: