wtorek, 6 września 2016

DZIEŃ 2620

video
UDAŁO MI SIĘ DZISIAJ ZNALEŹĆ SKRÓT FILMOWY PRZEDWCZORAJSZEGO KONCERTU DUETU AN DREO E KARINA W MIELCU. OCZYWIŚCIE OD RAZU WRZUCIŁAM LINK DO NIEGO NA STRONĘ FAN CLUBU ORAZ TWITTERA. TUTAJ TEŻ POSTANOWIŁAM GO WRZUCIĆ, BO MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZYCZYNI SIĘ ON TAKŻE DO WASZEGO CZĘSTSZEGO ZAGLĄDANIA NA INSTAGRAMOWY PROFIL ZESPOŁU (WWW.INSTAGRAM.COM/ANDREOKARINA), KTÓRY RUSZYŁ KILKA DNI TEMU I KTÓRY TAK SAMO JAK STRONA FAN CLUBU ORAZ TWITTER JEST PROWADZONY PRZEZE MNIE. POZA TYM DZISIEJSZY DZIEŃ BYŁ DLA MNIE DOŚĆ INTENSYWNY I TAK NAPRAWDĘ NIE SKOŃCZY SIĘ JESZCZE NAWET PO NAPISANIU TEGO POSTA. NACZELNY PRZYSŁAŁ MI PONAD 50 ARTYKUŁÓW DO PODWIESZENIA, SIŁ STARCZYŁO MI TYLKO NA KILKANAŚCIE, ALE JAK NA JEDEN DZIEŃ DOBRE I TO, GRUNT ŻEBY BYŁ RUCH NA STRONIE. POUCZYŁAM SIĘ TROCHĘ NIEMIECKIEGO, ZROBIŁAM DWIE LEKCJE E - MARKETINGU W RAMACH PROJEKTU INTERNETO, WE REWOLUCJE Z GOOGLE, POCZYTAŁAM KSIĄŹKI, ABY WYKONAĆ WYZWANIE "PRZECZYTAM 52 KSIĄŻKI W CIĄGU ROKU" I "PRZECZYTAM CAŁĄ BIBLIĘ W CIĄGU ROKU". A PRZED NAPISANIEM POSTA W RAMACH ODPOCZYNKU OBEJRZAŁAM JUTRZEJSZY ODCINEK "SINGIELKI". PODEJRZEWAM, ŻE ZE WZGLĘDU NA DUŻĄ ILOŚĆ ARTYKUŁÓW, KTÓRE NA MOJEJ SKRZYNCE MAILOWEJ CZEKAJĄ NA SWOJĄ KOLEJ, JUTRZEJSZY DZIEŃ RYTMEM BĘDZIE PRZYPOMINAŁ DZISIEJSZY, CHOĆ MAM NADZIEJĘ, ŻE ZOSTANIE ON "ZAKŁÓCONY" TELEFONEM OD HANI, KTÓRA POINFORMUJE MNIE O TYM KIEDY ZACZYNA SIĘ KURS.

2 komentarze:

Alutka pisze...

Tak, pamiętam tytuł. „Adoptowali mnie, żeby zrobić ze mnie niewolnicę." Wystarczy wpisać do wyszukiwarki. Jak się czują kociaki? Ekranizację „Klejnotów" Steel możesz obejrzeć na cda.pl, Kamilo. To fajnie, że z Balbinką już wszystko dobrze. Szukacie jakiś doów dla kociąt, czy zostaną u Was? Tak przy okazji, bo nie spróbowalibyście się zgłosić do Polsatu w sprawie remontu domu? Nigdy o tym nie myśleliście? W końcu ten program Dowbor pomaga właśnie rodzinom wielodzietnym, a waszym przypadku byłoby to uzasadniane. Tak mi się jakoś skojarzyło. o oglądałam akurat fragment o niepełnosprawnej dziewczynie, która mieszkała z matką. Szczególnie istotna jest kwestia łazienki, bo o ile pamiętam macie WC na zewnątrz.

kamila kościelniak pisze...

Już znalazłam ten odcinek "Rozmów w T=toku", "Klejnoty" również namieżyłąm. Cóż na razie robimy łazienkę własnymi siłami...