czwartek, 1 września 2016

DZIEŃ 2615

POD WPŁYWEM POWROTU PO WAKACJACH MOJEGO UKOCHANEGO SERIALU. CHCIAŁAM ZNALEŹĆ CZCIONKĘ, KTÓRA ZOSTAŁA UŻYTA DO NAPISANIA SZTANDAROWEGO HASŁA CAŁEGO SERIALU. CZCIONKI ZNALEŹĆ MI SIĘ NIE UDAŁO, ALE UDAŁO MI SIĘ ZNALEŹĆ SKLEP INTERNETOWY Z RĘKODZIEŁEM, W KTÓRYM ZNALAZŁAM KUBEK Z NAMALOWANYM RĘCZNIE NAPISEM "SINGIELKA". NA PIERWSZY RZUT OKA BARDZO MI SIĘ TEN KUBEK SPODOBAŁ I NAWET POŻAŁOWAŁAM, ŻE NIE MOGĘ GO MIEĆ ZAMIAST NIEBIESKIEGO Z KOLAŻEM Z PEWNYCH CZTERECH ZDJĘĆ, KTÓREGO OD DŁUŻSZEGO JUŻ CZASU NIE ZNOSZĘ, PO POWIĘKSZENIU JEDNAK ZDJĘCIA TEGO KUBKA DZIĘKI OPCJI LIGHT BOX AKTYWNEJ NA TEJ STRONIE ZAUWAŻYŁAM, ŻE NIE JEST TO IDEALNIE TAKI SAM NAPIS JAK W RAMÓWCE SERIALU. TO SPRAWIŁO, ŻE POSTANOWIŁAM ZROBIĆ SWÓJ PROJEKT Z ORYGINALNYM NAPISEM.

Brak komentarzy: