środa, 31 sierpnia 2016

DZIEŃ 2614

DZIŚ NA PLAYER.PL ODBYŁA SIĘ PREMIERA PIERWSZEGO PO WAKACJACH ODCINKA "SINGIELKI". CZEKAŁAM NA TO TRZY MIESIĄCE I NARESZCIE SIĘ DOCZEKAŁAM. :) POZA TYM DODAŁAM DZISIAJ DO MENU NA MOIM BLOGU NOWĄ STRONĘ - MOJE KSIĄŻKOWE WYZWANIA. ZROBIŁAM TO Z DWÓCH POWODÓW: PO PIERWSZE CHCIAŁAM MIEĆ GDZIEŚ ZAPISANĄ LISTĘ KSIĄŻEK, KTÓRE W TYM I ZESZŁYM ROKU PRZECZYTAŁAM W RAMACH FACEBOOKOWEGO WYZWANIA "PRZECZYTAM 52 KSIĄŻKI W CIĄGU ROKU", PO DRUGIE DLA KOGOŚM KTO TUTAJ ZAGLĄDA A SZUKA JAKIEJŚ FAJNEJ KSIĄŻKI DO PRZECZYTANIA, TO MOŻE BYĆ NIEZŁA ŚCIĄGA. JEŚLI MAM BYĆ Z WAMI ZUPEŁNIE SZCZERA TO ZANIM WPADŁAM NA POMYSŁ ZROBIENIA TAKIEJ PODSTRONY TEGO BLOGA, MYŚLAŁAM O ZROBIENIU PODSTRONY Z VLOGAMI, ALE KONIEC KOŃCÓW ZREZYGNOWAŁAM Z TEGO POMYSŁU, VLOGI BĘDĘ NAGRYWAĆ WTEDY, GDY Z POWODÓW FIZYCZNYCH NIE BĘDĘ MOGŁA WCISKAĆ KLAWISZY NA KLAWIATURZE, NA RAZIE NIE MA POWODU, BY IŚĆ NA ŁATWIZNĘ.

Brak komentarzy: