wtorek, 30 sierpnia 2016

DZIEŃ 2613

ZAUWAŻYŁAM DZISIAJ, ŻE NIE TYLKO JA ZMIENIAM WYGLĄD SWOJEGO BLOGA, ALE CAŁA PLATFORMA BLOGGER POMAŁU SIĘ ZMIENIA NA JESZCZE BARDZIEJ NOWOCZESNĄ I DOSTĘPNĄ, CHOĆ JA UWAŻAM, ŻE W PORÓWNANIU Z ONETEM CZY WIRTUALNĄ POLSKĄ BLOGGER JEST NAPRAWDĘ DOBRY, USTĘPUJE CHYBA TYLKO WORDPRESSOWI. JESTEM CIEKAWA ZMIAN JAKIE NASTĄPIĄ I BARDZO LICZĘ NA POWSTANIE KATALOGU BLOGÓW, TAKIEGO NA WZÓR TEGO W ONECIE. TAKI KATALOG BYWA BARDZO FAJNYM ŹRÓDŁEM INSPIRACJI. POZA TYM JESTEM TROCHĘ ZDENERWOWANA, BO OD KILKU DNI PISZE DO MNIE NA GADU - GADU JAKIŚ 32 LETNI KAMIL, I NIE MIAŁABYM NIC PRZECIWKO TEMU, GDYBY FACET ZACHOWYWAŁ SIĘ JAK NA JEGO WIEK PRZYSTAŁO A NIE JAK DWUNASTOLATEK, KTÓREGO MATKA TRAKTUJE JAK MAŁEGO CHŁOPCA W SPODENKACH NA SZELKACH. DAWNIEJ ZAWSZE BAŁAM SIĘ KOGOŚ OBRAZIĆ I ZNOSIŁAM TAKIE SYTUACJE CIERPLIWIE, ALE JAKIŚ CZAS TEMU POSTANOWIŁAM, ŻE DLA MNIE BĘDĘ NAJWAŻNIEJSZA I GDY KTOŚ MI NIE PASUJE JAKO ROZMÓWCA, TO PO PROSTU GO ZBYWAM. TAK WŁAŚNIE ZROBIŁAM Z KAMILEM.

Brak komentarzy: