sobota, 27 sierpnia 2016

DZIEŃ 2610


KIEDYŚ RZUCIŁ MI SIĘ W OCZY CYTAT, KTÓRY BRZMIAŁ:  "NAJWIĘKSZA MIŁOŚĆ MOJEGO ŻYCIA ZŁAMAŁA MI SERCE", MIMO CHODEM ZAPAMIĘTAŁAM TEN TEKST I DZIŚ, GDY MINĄŁ ROK OD DNIA, W KTÓRYM TAK SIĘ POCZUŁAM, POSTANOWIŁAM WYKORZYSTAĆ TEN TEKST DO ZROBIENIA POWYŻSZEJ GRAFIKI. W ZASADZIE NIE JEST TO DATA, KTÓRĄ CHCIAŁABYM PAMIĘTAĆ, ALE WSZYSTKO MA SWOJE PLUSY I MINUSY, TEN ROK UDOWODNIŁ MI, ŻE JESTEM SILNA PSYCHICZNIE I JESTEM Z TEGO DUMNA. POZA TYM JEŚLI OGLĄDACIE INFORMACJE W TELEWIZJI LUB JAKICHŚ INNYCH ŹRÓDŁACH, TO WIECIE, ŻE W CZWARTEK WE WŁOSZECH BYŁO TRZĘSIENIE ZIEMI, KTÓRE POCHŁONĘŁO PONAD 200 LUDZKICH ISTNIEŃ. DZIŚ OGŁOSZONO ŻAŁOBĘ NARODOWĄ I ODBYŁO SIĘ KILKA POGRZEBÓW. BARDZO WIELU MOICH ZNAJOMYCH ZARÓWNO POLSKICH, KTÓRZY SĄ WŁOCHAMI ZAFASCYNOWANI JAKI I WŁOSKICH, KTÓRZY TAM MIESZKAJĄ WRZUCA GRAFIKI SYMBOLIZUJĄCE ŻAŁOBĘ. MI UDAŁO SIĘ ZNALEŹĆ JEDNĄ W JĘZYKU POLSKIM I POSTANOWIŁAM JĄ TUTAJ WRZUCIĆ. BARDZO WSPÓŁCZUJĘ WSZYSTKIM TY, LUDZIOM, ALE CIESZĘ SIĘ, ŻE WŚRÓD OFIAR NIE BYŁO NIKOGO Z MOICH ZNAJOMYCH.

Brak komentarzy: