niedziela, 7 sierpnia 2016

DZIEŃ 2590

ZAUWAŻYŁAM DZISIAJ, ŻE POZA OGÓLNĄ BUDOWĄ FANPAGE'Y FACEBOOK ZMIENIŁ IKONKI APLIKACJI NA CZARNO - BIAŁE, TO SPRAWIŁO, ŻE POSTANOWIŁAM WSZYSTKIE SWOJE PROFILE NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH ZROBIĆ W TYCH KOLORACH. NAJLEPSZY EFEKT WYSZEDŁ NA TWITTERZE. TO MÓJ ULUBIONY PORTAL. INSTAGRAM TEŻ LUBIĘ, ALE RZADKO WRZUCAM TAM ZDJĘCIA, ZWŁASZCZA SWOJE, BO NIE JESTEM FANKĄ SELFIE. POZA TYM OGLĄDAŁAM W INFORMACJACH NA TVN24 FAJNY REPORTAŻ O DRUKU 3D. PODOBNO JAPOŃCZYCY WYMYŚLILI TAKĄ TUBĘ, DO KTÓREJ SIĘ WCHODZI A POTEM ZAMIAST TRADYCYJNEGO ZDJĘCIA DOSTAJE SIĘ FIGURKĘ. BARDZO MI SIĘ TO SPODOBAŁO, CHOĆ UWAŻAM, ŻE TAKA METODA I TAK NIE ZASTĄPI ZWYKŁYCH ZDJĘĆ. JA NAJCHĘTNIEJ WYDRUKOWAŁABYM SOBIE FIGURKI AL BANO I ROMINY. KTO WIE, MOŻE KIEDYŚ TO ZROBIĘ, POSTĘP MA TO DO SIEBIE, ŻE TRUDNO GO ZATRZYMAĆ I Z CZASEM DOCIERA WSZĘDZIE.

Brak komentarzy: