piątek, 29 lipca 2016

DZIEŃ 2581


NIE WIEM CZY PAMIĘTACIE JAK KIEDYŚ PISAŁAM WAM TUTAJ, ŻE BARDZO LUBIĘ BAWIĆ SIĘ PROGRAMEM GRAFICZNYM GIMP, CHOĆ TO NIE TO SAMO, CO PHOTOSHOP. JAKIŚ CZAS TEMU DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE MOŻNA DO TEGO PROGRAMU POBRAĆ SKRYPT O NAZWIE SCRIPT FU, KTÓRY SPRAWIA, ŻE MOŻEMY KORZYSTAĆ Z WIĘKSZEJ ILOŚCI FAJNYCH FILTRÓW NP. NEON LUB KREDA. UDAŁO MI SIĘ TEN SKRYPT POBRAĆ Z INTERNETU JUŻ WTEDY, GDY SIĘ O NIM DOWIEDZIAŁAM, CO TAK NAPRAWDĘ NIE BYŁO TAKIE PROSTE JAKBY SIĘ MOGŁO WYDAWAĆ, BO MIMO TEGO, ŻE MOŻNA POBRAĆ GO Z WIELU STRON, TO NA WIĘKSZOŚCI Z NICH JEST ON USZKODZONY LUB PO PROSTU NIE DZIAŁAJĄCY. PISZĘ WAM O TYM DLATEGO, ŻE OD MARCA PRÓBOWAŁAM ZNALEŹĆ INSTRUKCJĘ JAK TEN SKRYPT PRAWIDŁOWO DODAĆ DO PROGRAMU I MOJE DZIAŁANIA PRZEZ CAŁY TEN CZAS BYŁY NIESKUTECZNE AŻ DO DZISIAJ. DZIŚ UDAŁO MI SIĘ TO ZROBIĆ, CHOĆ NIE DO KOŃCA DOBRZE, BO TE DODATKOWE OPCJE POWINNY ZNALEŹĆ SIĘ W ZAKŁADCE "FILTRY" A U MNIE ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "PLIK" ---> "UTWÓRZ", ALE BIORĄC POD UWAGĘ FAKT, ŻE WSZYSTKO DZIAŁA PRAWIDŁOWO WCALE MI TO NIE PRZESZKADZA. POZA TYM DZIĘKI TYM NOWYM OPCJOM W PROGRAMIE ZMIENIŁAM WYGLĄD SWOJEGO FANPAGE'A NA FACEBOOKU NA BARDZIEJ "OGNISTY".

Brak komentarzy: