sobota, 23 lipca 2016

DZIEŃ 2575

video
WPADŁA MI DZISIAJ W UCHO PIOSENKA ROSYJSKIEJ WOKALISTKI ALSOU, KTÓRA W 2009 ROKU ZAŚPIEWAŁA Z AL BANO W DUECIE PIOSENKĘ "TU SOLTANTO TU". TA PIOSENKA, KTÓRA DZIŚ MI WPADŁA W UCHO JEST W CAŁOŚCI W JĘZYKU ROSYJSKIM I NOSI TYTUŁ "TAM, GDE NET TEBYA". JA RACZEJ RZADKO SŁUCHAM ROSYJSKIEJ MUZYKI, ALE BARDZO MI SIĘ TEN JĘZYK PODOBA, DLATEGO FAJNIE, ŻE NATRAFIŁAM NA TEN UTWÓR. POZA TYM CHCIAŁAM WAM POWIEDZIEĆ, ŻE W PLPORTAL.PL CZYLI W JEDNYM Z TYCH PORTALI, KTÓRYMI ZARZĄDZAM, RUSZYŁA PLATFORMA BLOGOWA BLOG.PLPORTAL.PL. WŁAŚCIWIE TRUDNO POWIEDZIEĆ, ŻE JEST TO NOWA PLATFORMA, BO JEST TO TYLKO DOMENA WYKUPIONA W WORDPRESS, ALE GDYBY KTOŚ ZDECYDOWAŁ SIĘ NA ZAŁOŻENIE BLOGA W NASZYM PORTALU TO JEGO ADRES BĘDZIE WYGLĄDAŁ NP. TAK: KAMILAKOSCIELNIAK.BLOG.PLPORTAL,PL. NACZELNY PRÓBOWAŁ NAMÓWIĆ MNIE NA PISANIE SWOJEGO BLOGA TAM, ALE JA NIE ZA BARDZO MAM NA TO OCHOTĘ, TUTAJ CZUJĘ SIĘ BARDZIEJ NIEZALEŻNA, MIMO TO WSZYSTKIM INNYM, KTÓRZY CHCIELI SPRÓBOWAĆ BLOGOWAĆ POLECAM NASZ PORTAL, MOŻE ZNAJDZIECIE NA NIM JAKIEŚ INSPIRACJE.

Brak komentarzy: