poniedziałek, 18 lipca 2016

DZIEŃ 2570

PRAWIE CAŁY DZISIEJSZY DZIEŃ SPĘDZIŁAM NA PRACACH PRZY PORTALU. PAN JÓZEF DZWONIŁ DZIŚ DO MNIE KILKA RAZY, BO MIAŁAM ZAŁOŻYĆ NOWY FANPAGE PLPORTALU. PODOBNO TERAZ PORTALE MAJĄ RUSZYĆ Z KOPYTA, ZOBACZYMY JAK TO WSZYSTKO WYJDZIE. JA JESTEM JAK NAJBARDZIEJ ZA, BO LUBIĘ TO, CO ROBIĘ. W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE ZAŁOŻYŁAM DZIŚ NOWY FANPAGE: PLPORTAL NA FACEBOOKU, TO SERDECZNIE WAS NA NIEGO ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO LAJKOWANIA, IM WIĘCEJ LAJKÓW, TYM LEPIEJ. POZA TYM ZNÓW ZACZĘŁAM UŻYWAĆ GADU - GADU W CELACH TOWARZYSKICH I BARDZO DUŻO CHŁOPAKÓW DO MNIE PISZE, NIESTETY, WSZYSCY SĄ ODE MNIE MŁODSI I JAKOŚ NIE POTRAFIĄ MNIE ZAINTERESOWAĆ SOBĄ NA DŁUŻEJ. NIE UKRYWAM TEŻ, ŻE KIEDY KTOŚ DO MNIE PISZE JA ODRUCHOWO PORÓWNUJĘ GO W SWOJEJ GŁOWIE DO INNEJ OSOBY, KTÓRA KIEDYŚ BYŁA MI BARDZO BLISKA, ALE POD WPŁYWEM RÓŻNYCH CZYNNIKÓW NASZA ZNAJOMOŚĆ BEZPOWROTNIE PRZEPADŁA. TAK CZASEM PRZED SNEM SOBIE MYŚLĘ, ŻE ZAWSZE BĘDĘ ZA TĄ OSOBĄ TĘSKNIĆ, ALE JAKOŚ PRZECIEŻ MUSZĘ SOBIE Z TYM DAĆ RADĘ...

Brak komentarzy: