czwartek, 14 lipca 2016

DZIEŃ 2566

video


WE FRANCJI ZNÓW MIAŁ MIEJSCE KOLEJNY ZAMACH TERRORYSTYCZNY. TYM RAZEM ODBYŁ SIĘ ON W NICEI PODCZAS ŚWIĘTA BASTYLII. TERRORYSTA WJECHAŁ W TŁUM ROZPĘDZONYM TIREM. WEDŁUG ONETU 202 OSOBY SĄ RANNE, 84 NIE ŻYJE, W TYM NIESTETY, 10 MAŁYCH DZIECI. WŚRÓD OFIAR SĄ TAKŻE DWIE MŁODE POLKI, SIOSTRY W WIEKU 19 I 20 LAT POCHODZĄCE Z MIEJSCOWOŚCI KRZYSZKOWICE. NA STRONIE TVN24 UDAŁO MI SIĘ TEŻ ZNALEŹĆ KRÓTKI, ALE DOŚĆ DRASTYCZNY FILMIK Z TEGO WYDARZENIA, KTÓRY POSTANOWIŁAM TUTAJ UDOSTĘPNIĆ. POSTANOWIŁAM TEŻ WRZUCIĆ TUTAJ ZDJĘCIE, KTÓRE MOJA KOLEŻANKA - ELENA - UDOSTĘPNIŁA NA FACEBOOKOWYM PROFILU AL BANO. ZROBIŁAM TEŻ SWOJĄ WŁASNĄ GRAFIKĘ Z WIZERUNKIEM ŚW. TERESY, KTÓRA JEST PATRONKĄ FRANCJI, Z PROŚBĄ O MODLITWĘ ZA OFIARY ATAKU. STWORZYŁAM TĄ GRAFIKĘ GŁÓWNIE Z MYŚLĄ O TYM, ABY OPUBLIKOWAĆ JĄ W FAN CLUBIE AN DREO & KARINA I NA ICH TWITTERZE, DLATEGO TEŻ UŻYŁAM JĘZYKA WŁOSKIEGO. POZA TYM LUBIĘ UŻYWAĆ TEGO JĘZYKA TAK SAMO JAK WIĘKSZOŚĆ SPOŁECZEŃSTWA LUBI UŻYWAĆ ANGIELSKIEGO. WRACAJĄC JEDNAK DO TEMATU ATAKU W NICEI TO ZE WZGLĘDU NA ŚMIERĆ TYCH 10 DZIECI TO WSZYSTKO ZASMUCIŁO I PRZERAZIŁO MNIE JESZCZE BARDZIEJ NIŻ WTEDY, GDY PISAŁAM TUTAJ O ZAMACHU W PARYŻU I BRUKSELI. JAK TO MOŻLIWE, ŻE CZŁOWIEK, KTÓRY SAM JEST OJCEM TRÓJKI DZIECI MÓGŁ PODNIEŚ RĘKĘ NA ŻYCIE 10 INNYCH DZIECI? MAM WRAŻENIE, ŻE JEŚLI POLITYCY WSZYSTKICH PAŃSTW EUROPY NADAL NIC NIE BĘDĄ ROBIĆ Z PROBLEMEM TERRORYZMU, TO W KOŃCU PAŃSTWA BĘDĄ SIĘ WYBIJAĆ NAWZAJEM W IMIĘ PSEUDO WIARY, PSEUDO BOGA LUB CZEGOKOLWIEK INNEGO, COKOLWIEK BY TO NIE BYŁO TEŻ BĘDZIE "PSEUDO".

4 komentarze:

cynia pisze...

Nie uważam, żeby dzieci były wartościowszymi ludźmi od innych. Szkoda wszystkich, którzy zginęli.

Natomiast jeśli chodzi o terroryzm - oczywiście dzisiaj ISIS się ocknęło i wzięło zamach na siebie, tyle, że jedyne co nasi kochani rodzimi nacjonaliści mogą oprawcy zarzucić to jest to, że miał arabskie imię. Poza tym nic nie wskazuje, że był to zamach terrorystyczny związany z Państwem Islamskim. Facet rozwodził się z żoną i był mocno wkurzony, jego znajomi mówią, że w ogóle nie był zaangażowany w wyznanie islamskie, pił, podrywał panienki i jadł wieprzowinę. Poza tym ostatnio miał jakieś problemy ze sobą i w związku z tym kłopoty z prawem (żonę bił, miał jakiś wypadek samochody i narozrabiał raz w pubie). O byciu radykałem ani widu ani słychu, ale nasza pani premier już wystąpiła ze swoim szczękościskiem w tv i powiedziała, że będzie walczyć z terroryzmem. Tzn. że na to konto zapewne znowu kogoś pobiją nasze kochane Polaczki w większych miastach, a władza przymknie oko, bo u nas nie ma rasizmu ani żadnych takich. Smutne to wszystko :(

kamila kościelniak pisze...

Oczywiście, że wszystkich szkoda, ale jakoś śmierć tych dzieci najbardziej mnie poruszyła. Czytałam o tym zamachowcu... Wariatów nie brak na świecie. :(

cynia pisze...

No tak, nie bez powodu nawet przywódcy totalitarni (Hilter, Stalin) mieli pasję do fotografowania się z dziećmi. Podobno szeroki rozstaw oczu u dzieci uruchamia u dorosłych jakieś funkcjonowanie automatyczne, zaczynamy gugugać i się ślinić zamiast mówić normalnie itd. :) Ludziom chorym na raka lepiej idzie zbieranie pieniędzy na swoje leczenie, jak mogą napisać w reklamówce, że mają dzieci, dobrze, żeby były takie całkiem małe, z wybałuszonymi oczami, to wtedy kasa nabija się szybko. A jeśli nie masz dzieci to whatever, kogo obchodzi, że umierasz ...

kamila kościelniak pisze...

Nie wiem ja raczej mówię do dzieci normalnie, a jeszcze częściej na nich krzyczę (mam na myśli siostrzeńców), bo kogoś się muszą bać ;)