środa, 29 czerwca 2016

DZIEŃ 2551

SKOŃCZYŁAM DZIŚ CZYTAĆ "KSIĘŻNICZKĘ MAFII" I JUŻ NIEBAWEM ZACZNĘ CZYTAĆ KOLEJNĄ Z TYCH KSIĄŻEK, KTÓRE WYPOŻYCZYŁAM Z BIBLIOTEKI, ALE O TYM JUTRO. DZIŚ RANO PO PRZEBUDZENIU I OGARNIĘCIU SIĘ ZNALAZŁAM NA SWOJEJ SKRZYNCE KILKANAŚCIE ARTYKUŁÓW, CO ZNACZY, ŻE OKRES BEZCZYNNOŚCI I NUDY DOBIEGŁ KOŃCA, CO BARDZO MI PASUJE. WOLĘ TERAZ W WAKACJE MIEĆ WIĘCEJ PRACY NIŻ PODCZAS TRWANIA ROKU SZKOLNEGO, BO W WAKACJE NIE MA NOWYCH ODCINKÓW SERIALI, KTÓRE JA TAK BARDZO LUBIĘ. SZCZEGÓLNIE NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ NOWEGO SEZONU "SINGIELKI", KTÓRY TERAZ JEST W TRAKCIE KRĘCENIA, PRZYNAJMNIEJ TAK WYNIKA Z INSTAGRAMOWEGO PROFILU JULII KAMIŃSKIEJ, KTÓRY OBSERWUJĘ. POZA TYM MAM DO WAS WSZYSTKICH PROŚBĘ, ABYŚCIE POLECILI MI JAKIEŚ FAJNE FILMY I KSIĄŻKI, BO OSTATNIO NIE MOGĘ W INTERNECIE ZNALEŹĆ NIC FAJNEGO.

Brak komentarzy: