wtorek, 28 czerwca 2016

DZIEŃ 2550

W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE OD PARU DNI MAMY W DOMU MAŁY REMONT, W KTÓRYM POMAGA NAM BRAT MOJEJ MAMY, WSTAJĘ TROCHĘ WCZEŚNIEJ NIŻ ZWYKLE. MAM LEKKI SEN I WSZELKIE HAŁASY CZYNIONE PRZY REMONCIE MNIE BUDZĄ. TAK WIĘC, KIEDY JUŻ WSTANĘ, TO STARAM SIĘ FUNKCJONOWAĆ W TAKI SPOSÓB, ABY ZA BARDZO NIE PRZESZKADZAĆ W REMONCIE I NIE ODRYWAĆ OD PRACY MAMY. Z REGUŁY WŁĄCZAM WTEDY SOBIE JAKIŚ FILM, KTÓRY BARDZO DOBRZE ZNAM I ZA BARDZO NIE MUSZĘ SKUPIAĆ NA NIM SWOJEJ UWAGI I BIORĘ SIĘ ZA CZYTANIE KSIĄŻKI. PO PRZECZYTANIU DZIENNEJ NORMY (25 LUB 50 STRON) I OBEJRZENIU FILMU ZABIERAM SIĘ ZA ANGIELSKI POTEM ZNÓW KOLEJNA KSIĄŻKA I ARTYKUŁY A NA WIECZÓR, JEŚLI JESZCZE MAM SIŁĘ CZYTAM "BIBLIĘ TYSIĄCLECIA" I PISZĘ BLOGA. W MIĘDZYCZASIE JESZCZE SŁUCHAM MUZYKI, OD KILKU DNI, TRZECH CZY CZTERECH NIE MAM ARTYKUŁÓW, BO GRAFICY NADAL STOPNIOWO ZMIENIAJĄ WYGLĄD PORTALI, I TAK MI SIĘ NUDZI, ŻE W KOŃCU NIE WYTRZYMAŁAM I NAPISAŁAM DO NACZELNEGO, ŻE JEŚLI TYLKO MOGĘ TO BARDZO CHĘTNIE POMOGĘ PRZY PRACACH TECHNICZNYCH NAD PORTALEM. DOSTAŁAM ZA ZADANIE UPORZĄDKOWANIE DZIAŁU FAKTY W PLPORTAL (WWW.FAKTY.PLPORTAL.PL). JUŻ WYKONAŁAM SWOJE ZADANIE, WIĘC CHĘTNIE WAS ZAPRASZAM DO PRZEGLĄDANIA TEGO PORTALU I LAJKOWANIA FANPAGE'A NA FACEBOOKU.

Brak komentarzy: