środa, 22 czerwca 2016

DZIEŃ 2544

JAK NA PRAWDZIWE LATO PRZYSTAŁO ZACZĘŁA SIĘ FALA UPAŁÓW, CO RÓŻNI LUDZIE RÓŻNIE ZNOSZĄ. JA BARDZO LUBIĘ, KIEDY ŚWIECI SŁOŃCE, CHOĆ NIE LUBIĘ SIĘ WYSTAWIAĆ NA JEGO DZIAŁANIE W TAKI SPOSÓB JAK NA PRZYKŁAD LEŻENIE PLACKIEM NA KOCU I SMAŻENIE SIĘ. NIE ZNOSZĘ SIĘ POCIĆ. WRACAJĄC JEDNAK DO GŁÓWNEGO WĄTKU, TO JEDNYCH UPAŁ OSŁABIA, NA DRUGICH NIE ROBI WRAŻENIA A NA MNIE DZIAŁA TAK, ŻE POMIMO, POOTWIERANYCH OKIEN I DRZWI JEST MI PIEKIELNIE DUSZNO I BOLI MNIE GŁOWA. DO TEGO ZNÓW MAM PROBLEMY ZE SNEM I OBUDZIŁAM SIĘ DZIŚ BARDZO WCZEŚNIE, KOŁO POŁUDNIA JEDNAK OSŁABŁAM TAK MOCNO, ŻE MUSIAŁAM SIĘ POŁOŻYĆ I ZDRZEMNĄĆ. POCIESZAM SIĘ, ŻE PRZYNAJMNIEJ MAM MAŁO ARTYKUŁÓW DO WRZUCENIA NA PORTALE, WIĘC MOGĘ TROCHĘ POODPOCZYWAĆ, CHOĆ NACZELNY JUŻ MI ZAPOWIEDZIAŁ. ŻE TEN ZASTÓJ W "PRACY" NIE POTRWA ZBYT DŁUGO I ŻE ZA KILKA DNI POPROSI MNIE O POPRAWIENIE KILKU RZECZY WE WSZYSTKICH DZIAŁACH PLPORTALU. LUBIĘ TO, CO ROBIĘ, ALE WYDAJE MI SIĘ, ŻE JESTEM JEDYNYM CZYNNYM ADMINISTRATOREM, MIMO, ŻE W DZIALE "KADRA" SĄ JESZCZE, O ILE MNIE PAMIĘĆ NIE MYLI, WYPISANE CZTERY OSOBY.

Brak komentarzy: